spøkelset Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er på jakt etter et proteinpulver med høyt proteininnhold som ikke er for dyrt og smaker greit. Noen som kan foreslå alternativer? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er veldig mange tråder her inne om proteinpulver, så hvis du søker finner du nok mye info. Men 90+ hos ej-shop er bra Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Her kan du se eksempler på biologiske verdier på forskjellige typer proteiner. 100 betyr at den tas opp fullstendig i kroppen, det som ikke tas opp fullstendig forsvinner gjennom urineringen og avføringen. Isolated Whey: 100 Whole Egg: 93.7 Cow’s Milk: 91 Egg Whites: 83 Fish: 83 Casein: 80 Beef: 80 Chicken: 79 Soy: 74 Wheat Gluten: 54 Kidney Beans: 49 At du vil ha Whey Isolate overrasker meg ikke, det er hva de profesjonelle bruker, så hvis du har råd til det må du bare kjøpe det. Personlig synes jeg det er litt vel dyrt (hos proteinfabrikken). For min del ble Whey Isolate fra PF for dyrt, skummet for mye og hadde en tam smak, saftaktig, løs, lett, lite å si om den egentlig for den er litt nøytral i seg selv. Personlig anbefaler jeg Whey Tech med banansmak. Den er nydelig (iallefall for meg). Etter den vil jeg anbefale Whey Tech Sjokoladesmak, den smaker og lukter som sjokoladen man har på soft-ice. Whey Tech jordbær var ikke god, så den anbefaler jeg ikke. Whey Tech skogsbær har jeg ikke smakt ennå, og jeg tror faktisk den kanskje kan være noe. Whey Tech nøytral må du ikke finne på å kjøpe, den smaker spy, og det er ikke overdrevet engang. Endret 27. mars 2007 av Databamse Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Her kan du se eksempler på biologiske verdier på forskjellige typer proteiner. 100 betyr at den tas opp fullstendig i kroppen, det som ikke tas opp fullstendig forsvinner gjennom urineringen og avføringen. Isolated Whey: 100 Whole Egg: 93.7 Cow’s Milk: 91 Egg Whites: 83 Fish: 83 Casein: 80 Beef: 80 Chicken: 79 Soy: 74 Wheat Gluten: 54 Kidney Beans: 49 At du vil ha Whey Isolate overrasker meg ikke, det er hva de profesjonelle bruker, så hvis du har råd til det må du bare kjøpe det. Personlig synes jeg det er litt vel dyrt (hos proteinfabrikken). For min del ble Whey Isolate fra PF for dyrt, skummet for mye og hadde en tam smak, saftaktig, løs, lett, lite å si om den egentlig for den er litt nøytral i seg selv. Personlig anbefaler jeg Whey Tech med banansmak. Den er nydelig (iallefall for meg). Etter den vil jeg anbefale Whey Tech Sjokoladesmak, den smaker og lukter som sjokoladen man har på soft-ice. Whey Tech jordbær var ikke god, så den anbefaler jeg ikke. Whey Tech skogsbær har jeg ikke smakt ennå, og jeg tror faktisk den kanskje kan være noe. Whey Tech nøytral må du ikke finne på å kjøpe, den smaker spy, og det er ikke overdrevet engang. 8250998[/snapback] Hvor lang leveringstid har PF? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Alt fra 2-4 dager. Jeg har fått leveringene mange ganger etter 2 dager og mange ganger etter 4 dager. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Alt fra 2-4 dager. Jeg har fått leveringene mange ganger etter 2 dager og mange ganger etter 4 dager. 8251115[/snapback] Ok. takker for hjelpen tror jeg går for whey tech fra PF Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) ON whey duger og, dessuten smaker den garantert bedre enn PF. Fåes kjøpt her: www.fitnesshop1.no de har også butikk i Skippergata Oslo. Endret 27. mars 2007 av brutti Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ON whey duger og, dessuten smaker den garantert bedre enn PF. Fåes kjøpt her: www.fitnesshop1.no de har også butikk i Skippergata Oslo. 8251393[/snapback] til trådstarter: Det er ingen skam å snu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå