Xneon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hey... prøver å komme meg på nett med en gammel pc jeg hadde stående... men selv om jeg har installert ethernet kortet og tcp/ip og de tingene der så kommer jeg meg ikke inn på nettet med den noen tips til hva jeg kan gjøre? og det er et smc 1211tx ethernet kort... Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hei ! er du sikker på at kortet er riktig oppsatt ? Hvis det er det så må du nå fortelle maskinen om hva slags forbindelse du bruker ... er det en router som tar seg av internettlinja må du fortelle maskinen at du har en DHCP server og at du vil bruke den , hvis du må legge inn brukernavn og passord på maskinen så må du finne ut hvordan du gjør det . Jeg vet ikke helt hvordan det her virker i Win98, men det kan helt sikkert noen andre her inne på forumet . Lykke til Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, det kan være sprengt. :!: Jeg har sprengt to kort her i livet Prøv og kjøpe et nytt så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå