spruddel Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Jeg har en mikrofon som fulgte med til Icemat Siberia headsetet mitt. Kjøpt meg ny data, men mikrofonen virker ikke Har ASUS M2R32-MVP hovedkort, og lyd og sånt virker, men ikke mikrofonen. Kan det være at jeg trenger egne drivere? Har noen i tilfelle noen sider hvor det er drivere? På forhånd tusen takk mvh spruddel Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du har vel sjekket at micken er aktivert på kontrollpanel-->Lyder og lydenheter-->Stemme? Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har sjekket at mikrofonen er aktivert og at den ikke er muted osv.. Det er ikke noe problemer slik, og jeg vet at mikrofonen ikke er ødelagt også. Takk for forslag hvertfall Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Bruker Windows XP Professional Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg testet mikrofonen på en laptop, og da virket mikrofonen, så det er altså ikke mikrofonen som er ødelagt.. Derfor jeg lurte på om det kunne være noe drivere eller liknende..? Eller kan det være at hovedkortet ikke fungerer helt som det skal? Har ikke eget lydkort, men internt i hovedkortet. På forhånd takk for svar spruddel Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Noen fler forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå