Gå til innhold

Hjelp til Nytt Wii spill?!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Tror faktisk at SWRT91 har postet over 20 poster om hvilket spill han skal kjøpe. Det er mulig å ta en avgjørelse, eller hva? Les noen anmeldelser, så kan du bestemme deg. Deg er faktisk ikke så vanskelig.

8968974[/snapback]

Enig. Det skal liksom ikke behøve å ta uker med avgjørelse av kjøp av et spill, det blir bare for dumt. Dessuten så har ikke Wii så mangen gode spill å velge mellom for tiden heller så det bør ikke være så vanskeligt. :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Eg og broren min fekk Wiien i slutten av april, og tilsaman har me allerede kjøpt sju spel. 4-5 spel har me kjøpt utan å sjå på omtalar, karakter eller andre sine meiningar.

Kor mange spel har du kjøpt som andre har anbefalt i denne tråden?

Edit: Trur det berre er 4.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er stor fan av Splinter Cell serie, og har lyst på Double Agent, men har hørt at kontrollene er ubrukelige. Kan noe bekrefte det?

9047994[/snapback]

Jeg synes da kontrollerne er helt greie. Kunne ikke gjort det om på noen som helst måte, jeg, ihvertfall... :p

Jeg synes Double Agent absolutt holder mål til alle forgjengerne i serien.

Hvis du først liker SC-serien, da bør du kjøpe det, men hvis du ikke er så stor fan, bør du heller vente noe nytt og bedre spill til Wii...

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Har det samme problemet.......

Vet IKKE hvilke spill jeg skal ha :ermm:

har et intrykk av at det er VELDIG få spill til wii..... så langt :w00t:

Ikke hagle ned på meg, jeg vet at det straks kommer 100 nye spill :D

Endret av Nonnon
Lenke til kommentar

Sidan det ikkje er so mange spel til Wii enda, har eg kjøpt Xbox 360 Elite. Ikkje berre derfor, men også fordi då får eg spel med ein "vanleg" kontroll.

Skal ikkje hagle ned på deg, har 10-15 spel sjølv. (Ja, eg synest det er litt mykje på berre nokre månadar.)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bare pass på. Det er norsk og en engelsk versjon. Den norske er fullstendig låst til norsk tale og norske oppdragtekster. Jeg visste ikke dette og kjøpte visst den norske i går. Føler meg som en 5-åring når spillet snakker på "barnenorsk" til meg..og nå er det for sent på lørdag til å levere det inn og få engelsk versjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...