Gå til innhold

Hjelp til Nytt Wii spill?!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest reglene og har gjort om på innleggene. Beklager for all oppstyr.

Og for dere som tviler på at jeg er 13 år sjekk min myspace side fra signaturen.

Men nok offtopic for i dag. Min endelige konklusjon er ihvertfall:

Løp og kjøp Resident Evil 4: Wii Edition. Dere vil ikke angre på det!

Lenke til kommentar

Haha, geniale lyrics dere har: "Johnny, han liker pai/Johnny, bursdag i mai" og "Johnny, sitter på bar/Johnny, feirer jul i februar/Johnny, blærekatarr". WTF...

RE4 må gå kraftig ned i pris før jeg vurderer det. Har allerede GC-versjonen. Excite Truck blir jeg nødt å skaffe meg. Føler det har blitt undervurdert av de fleste anmeldere.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke at posten til OnklCB_94 er noe særlig, totalt sett. Ordleggingen hans er helt grei den, men jeg synes helt klart at innholdet i posten hans helt klart viser at vi har med en 13-åring å gjøre. I enkelte av de små "anmeldelsene" hans har han begrunnet greit hva som gjør spillene bra og dårlige.

Men jeg synes det er helt horribelt av ham å i det hele tatt rangere spill han bare har spillt litt, eller spillt hos en venn en liten stund. Følgende quote synes jeg er eksempel på en av mange latterlige konklusjoner:

SSX Blur - 4/10: Dette har jeg ikke spilt så altfor mye pga. helt elendige styringer i spillet. Men kan sikkert være et helt OK spill, hvis man først setter seg inn i det...

Det er jo fullstendig latterlig å gi et spill karakter dersom du bare har spilt det litt - og latt kontrollen ta ifra deg gutsen til å spille spillet. SSX Blur er et vanskelig spill, som er meget moro så snart du mestrer kontrollen i spillet. Lot du deg brekke av en bratt stigningskurve? Ser du har skrevet at det kan være "OK" om man setter seg inn i det, da er det nettopp det du bør gjøre for å legge ut din vurdering her.

Mener bare at det er latterlig å legge ut "anmeldelser" av enkelte spill om du ikke har rundspillt dem. Anbefaler heller trådstarter til å kikke på hva spillsider har gitt disse titlene, da disse bruker å spille gjennom spillet før de gir en tallvurdering.

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Trådstarter kan vel selv bestemme hva han vil tro på. Hvis trådsarter hadde vært som meg, hadde han kanskje syntes det samme. Ikke vet jeg. Vi er da alle forskjellige. Synes jeg det er et dårlig spil, så får vel jeg lov til å skrive det. Hvis du personlig har noe imot innlegget mitt kan du si det med en hyggelig tone, uten å bruke ord som horribelt og latterlig. Wii er for unger/barn/ungdom. Da må det vel være greit at en som ligger i denne aldersgruppen får si sin mening om Wii-spillene, og ikke bare forum-veteraner som dere.

Lenke til kommentar
Trådstarter kan vel selv bestemme hva han vil tro på. Hvis trådsarter hadde vært som meg, hadde han kanskje syntes det samme. Ikke vet jeg.  Vi er da alle forskjellige. Synes jeg det er et dårlig spil, så får vel jeg lov til å skrive det. Hvis du personlig har noe imot innlegget mitt kan du si det med en hyggelig tone, uten å bruke ord som horribelt og latterlig. Wii er for unger/barn/ungdom. Da må det vel være greit at en som ligger i denne aldersgruppen får si sin mening om Wii-spillene, og ikke bare forum-veteraner som dere.

8966789[/snapback]

Det er no mange vaksne som speler Wii óg, det er ikkje berre for ungar og/eller ungdom.

Her er eit eksempel:

K_ARvhT6Gzc

Lenke til kommentar
Trådstarter kan vel selv bestemme hva han vil tro på. Hvis trådsarter hadde vært som meg, hadde han kanskje syntes det samme. Ikke vet jeg.  Vi er da alle forskjellige. Synes jeg det er et dårlig spil, så får vel jeg lov til å skrive det. Hvis du personlig har noe imot innlegget mitt kan du si det med en hyggelig tone, uten å bruke ord som horribelt og latterlig. Wii er for unger/barn/ungdom. Da må det vel være greit at en som ligger i denne aldersgruppen får si sin mening om Wii-spillene, og ikke bare forum-veteraner som dere.

8966789[/snapback]

Ja, du har lov til å skrive at du synes et spill er dårlig, hvis du synes det. Men det jeg ville frem til er at jeg synes tallkarakterer bør tillegges et spill når du har spilt spillet ferdig. Tror de fleste får mer info og grunnlag til å vurdere på, av en som har rundet et spill 100%, enn en som har rundet det 13%.

Jeg kritiserte ikke din rett til å si din mening om spill offentlig på et forum, men det var heller dette med å sette tallkarakter på et produkt du ikke hadde utnyttet til fulle.

Ordleggingen min var litt krass ja, men det er bare slik jeg ordlegger meg når jeg blir engasjert. Ikke noe personlig bak innlegget mitt.

Jeg ligger forresten i aldersgruppen din selv, da jeg er 16. Er ikke noe forum-elitist om det var slikt jeg virket. Bare reagerte på det jeg har beskrevet ovenfor.

Men nok om det, ey? :)

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar
Det er no mange vaksne som speler Wii óg, det er ikkje berre for ungar og/eller ungdom.

Jeg sa aldri at bare barn bør bruke Wii. Jeg har også tro på at voksne har glede av spill på Wii'en. Men du kan nok ikke nekte for at Wii er mer rettet mot unger/barn/ungdom... Eller hva? Men greit, nok om det. NHF

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at bare barn bør bruke Wii. Jeg har også tro på at voksne har glede av spill på Wii'en. Men du kan nok ikke nekte for at Wii er mer rettet mot unger/barn/ungdom... Eller hva? Men greit, nok om det. NHF

8966837[/snapback]

Det er nok mange ungdommar/ungar som speler Wii, men eg trur ein del vaksne speler óg. F.eks. eg har ein Wii og ein del spel no, men eg ville ikkje kalla meg sjølv for ein unge, sjølv om eg er eit halvt år yngre enn deg, OnklCB_94. Fordi eg er 'eldre i tankane' på litt av kvart :ph34r: , men oppfører meg kanskje barnsleg av og til, det skal eg ikkje nekte for.

Men for å ha litt on topic her:

Mortal Kombat: Armageddon - 8/10:

Dette kjøpte eg igår, og er det første Mortal Kombat-spelet eg har spelt. Eg synest at Armageddon er eit bra spel. Det er 60+ forskjellige karakterar du kan vere, pluss du kan lage di egen slosskjempe med eit stort utvalg av både klær, våpen og angrep. Og for å kunne 'kjøpe' det fleste av tilbehøret, treng ein Koins, som ein kan få tak i ved å sloss mot andre, ta eit race i Motor Kombat eller ved å spele i adventuredelen Konquest. Det er litt dumt at det ikkje er online (eller er det noko eg ikkje har fått med meg :hmm: ).

Sjølv synest eg Armageddon var litt vanskeleg når det kom til eit viss punkt, der eg er komt i Konquest.

Kanskje ikkje verdens beste omtale, menmen. Eg har spelt det ein god del sjølv om eg fekk det først igår.

Eg synest spelet er bra og blodig, men eg skjønner ikkje heilt kvifor aldersgrensa er 18+.

Edit: Noko blei visst feil.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Ok, for å si det sånn, jeg er 16år og spillet wii mye. Men er enig med det ssx blur. Jeg har spillet og det er kjempe bra, men det som er problemet er ikke kontrollene, men at det er kortvarig og at de vanskligste ubertriksene er vanskelig. Men digger blur og hele ssx serien.

Men når det gjelder nytt spill så skal jeg spørre de på eb games om hjelp.

Men jeg har en sterk finger på mario strikers, for der er det online og da kan man spille det hver dag uten å helt gå lei av det??

Resident Evil 4 Wii Edition kom i dag. Jeg har lyst på det, men jeg tror foreldrene mine er litt strenge på aldersgrenser, har ikke spurt enda så kanskje jeg skal spørre.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig ikke anbefale Mario Strikers. Greit spill... I noen få dager. Da blir dy fryktelig lei av det. Etter det kan du riktignok hive deg på online funksjonen (men du blir ikke mindre lei av spillet når du spiller online, heller), men jeg må s i at Mario Striker Football Charged har verdens mest klønete system på dette. Du må nok gå inn på forumer eller noe sånt for å få koden til en som har Mario Striker. Etter det må de legge til deg også. Så må dere planlegge når dere skal ha kamp og møte opp på onlinen. Ekstremt jalla etter min mening... Ville heller ha hørt med foreldrene dine om du får kjøpt Resident Evil 4: Wii Edition (dritbra spill, btw)

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar
Men hva mener du med harry potter og transformers?? Hvis du har spilt de lenge da?

8968748[/snapback]

Jeg har ikke prøvd Transformers. Men Harry Potter virker som et Ok spill for de som liker Harry Potter. Bruk av Wii-moten er fin. Men hvis du liker fotball-spill dom Fifa Street, så ville jeg nok gått for Mario Striker.

Lenke til kommentar

Nå trur eg faktisk han har kjøpt nokon av dei spillene som ble anbefalt her i begynnelsen av tråden og trur tråden beveger seg nærmere og nærmere ein generell anbefalings tråd om hvilken spill men bør kjøpe og vilken man skal holde seg unna.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på det, men jeg tror foreldrene mine er litt strenge på aldersgrenser, har ikke spurt enda så kanskje jeg skal spørre.

8968638[/snapback]

Mine foreldre er ikkje strenge i det heile tatt. Eg (snart 13 år) og bror min (15 til hausten) kjøpte Mortal Kombat for nokre dagar sidan, det er 18+, men av og til bryr seg ikkje so mykje om aldersgrensa. Dessutan var mamma vekke då me kjøpte det. Det er nok best å ikkje spele det når mamma ser på, for det nok av blod. Og tidlegare i år, kjøpte me Rival Swords, som er 16+, men det var mindre blod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...