Gå til innhold

Hjelp til Nytt Wii spill?!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, ble LITT lettere

8598835[/snapback]

kjøp Tiger woods golf 07.. Kongespill :dribble: Veldig moro når du er flere, selv om det tar jævlig lang tid å spiller 4 player på 18 hulls bane :!:

8616592[/snapback]

Vil ikke kjøpe 07, men jeg SKAL (kanskje) ha 08!

Lenke til kommentar
Har bestilt, POP, men det kjem kanskje i neste veke fordi det var noko galt med bestillinga.

De andre spela har eg ikkje prøvd.

8367643[/snapback]

Har du faat spillet? Er det aa anbefale?

8598664[/snapback]

Eg anbefalar det ikkje. :thumbdown: Eg (ikkje spelet) klikka fleire gongar. Men har ihvertfall runda det. Kjøp heller eit anna og bli ferdig med det, SSX Blur som TCi anbefalar, sjølv om eg ikkje har prøvd det.

8598781[/snapback]

På hvordan måte da?? Noe som ødela spillet eller? Men ellers var spillet bra?

Lenke til kommentar

Nja... Kan vel egentleg sei det. I stua er det tre vindauger som det kjem sol inn. Derfor blir det lyst i stua der eg speler. Når det er lyst i rommet, ser det ut som det er svartaste natta og eg ser nesten ingenting. Men om kvelden er det greiare, for då er det mørkt i rommet og dag på spelet.

Derfor seier det litt når på dagen ein speler (ihvertfall hos meg).

Lenke til kommentar

Prøvd Metal Slug Anthology? Er riktignok bare 2d grafikk, men det er likevel pent og med mange morsomme detaljer (ikke la dere lure av diverse kornete screenshots på enkelte sider).

Disken inneholder alle de syv spillene i serien, og de er etter min mening alle kjempemoro.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I starten var det noko gale med nokre servere til Strikers, derfor gjekk det ikkje an å spele mot andre online. Men eg trur det er fiksa no, har ikkje spelt Strikers på nokre veker pga. det, og kjem ikkje til å spele det videre før eg er gått lei Mario Party 8 og Mortal Kombat: Armageddon. :D

Lenke til kommentar

Og mario strikers er ikke et barne spill. Harry potter eller transformers er ikke veldig barne spill! Men mitt problem er hvilket av de 3 jeg burde velge??! Ja har tilgang til internett. Hvis ikke ville ikke mario striker blitt spilt så mye hvis jeg hadde hatt det!

Det står mest mello harry og mario, men så bilder fra transformers til wii og ville skjekke det. Men se omtalen av harry potter her: http://youtube.com/watch?v=S8oQAejSgGA

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Syns Harry Potter hørtes bra ut på Wii. Tenkte meg fra starten at det ville bli en god ide å bruke Wii-mote som tryllestav, og utføre diverse bevegelser for diverse formler. Kanskje skaffer jeg meg dette jeg og, men det er langt ifra det spillet jeg har først på lista.

Ønsker meg kanskje til jul..

Lenke til kommentar
Syns Harry Potter hørtes bra ut på Wii. Tenkte meg fra starten at det ville bli en god ide å bruke Wii-mote som tryllestav, og utføre diverse bevegelser for diverse formler. Kanskje skaffer jeg meg dette jeg og, men det er langt ifra det spillet jeg har først på lista.

Ønsker meg kanskje til jul..

8956181[/snapback]

Hva er først på lista da? Men hvem ville du valgt av harry og mario strikers?

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke spillt noen av spillene, så jeg er ikke rette personen til å fortelle deg det.

Men Mario Strikers og Harry Potter er jo to vidt forskjellige spill, så det avhenger jo av hva du liker..

Om vi her på forumet ville valgt for eksempel Strikers, betyr det ikke at det er det spillet som passer best for deg, så jeg tror du heller må ta å kanskje teste begge.

EB Games har en slik fin ordning at du kan kjøpe et spill og hvis du ikke liker de ( noe som "overraskende" skjer med meg hver eneste gang :whistle: ) kan du levere det tilbake innen 10 dager og få pengene tilbake. Du må vel og merke ikke gjøre dette til en vane, selv har jeg bare gjort det er par ganger ;p

Lenke til kommentar
Andreas,27/06-2007 : 16:49]Personlig har jeg ikke spillt noen av spillene, så jeg er ikke rette personen til å fortelle deg det.

Men Mario Strikers og Harry Potter er jo to vidt forskjellige spill, så det avhenger jo av hva du liker..

Om vi her på forumet ville valgt for eksempel Strikers, betyr det ikke at det er det spillet som passer best for deg, så jeg tror du heller må ta å kanskje teste begge.

EB Games har en slik fin ordning at du kan kjøpe et spill og hvis du ikke liker de ( noe som "overraskende" skjer med meg hver eneste gang  :whistle: ) kan du levere det tilbake innen 10 dager og få pengene tilbake. Du må vel og merke ikke gjøre dette til en vane, selv har jeg bare gjort det er par ganger ;p

8956256[/snapback]

Dette er ikke lov lenger?!! Og jeg holder på å lese bok 5 av harry potter og lest og sett alle de andre bøkene/filmene og jeg spiller fotball og det er noe jeg liker også. Så begge passer til meg. Likte harry potter og mysteriekammeret for da kunne du gåå over hele galtevort. Så hva skal jeg gjøre?!

Og når det gjelder lenge på disse to spillene hvor lenge varer harry potter? For strikers kan man spille hele tiden uten å gå lei, for det er online og sånt.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Alle spill blir du jo lei av etterhvert, er nok slik med Mario Strikers også.

Lengden på HP har jeg heller ikke noe peiling på, men såg IGN sitt review og de sa jo at Galtvort aldri har vært større, og at det aldri har vært så mye å utforske. Det lyder forsåvidt bra, så spillet kan være bra. På HP nummer 2 var det jo veldig mye å gjøre, mye å samle og mye å utforske som du selv sier, og du skal ikke se bortifra at det er slikt på dette spillet også.

Lenke til kommentar
Alle spill blir du jo lei av etterhvert, er nok slik med Mario Strikers også.

Lengden på HP har jeg heller ikke noe peiling på, men såg IGN sitt review og de sa jo at Galtvort aldri har vært større, og at det aldri har vært så mye å utforske. Det lyder forsåvidt bra, så spillet kan være bra. På HP nummer 2 var det jo veldig mye å gjøre, mye å samle og mye å utforske som du selv sier, og du skal ikke se bortifra at det er slikt på dette spillet også.

8957297[/snapback]

Ok, jeg har nå prøvd demoen til pc, virket utrolig kult, men ikke spilt lenge fordi man hadde tid på seg. Men mario kan man jo spille cup og med venner og internett coop og alene. Spillet kan man liksom plukke opp hele tiden og nyte, virker sånn. Men jeg skal spørre den dagen jeg skal kjøpe spill hvilket han anbefaler? Men noen må si hvis de har mario strikers og harry potter til wii, samme person må ha begge så de kan si hvem som er best. Og til helgen kommer mario til usa og da kommer det nok noen video review på ign og sånt og da kan jeg sammenlingne spillene også??!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...