SWRT91 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Nei, visse folk trenger jo briller da! 8337271[/snapback] Var det ment som en satire? 8337589[/snapback] Det var ment som en spok. Men jeg dropper vanguard og vventer til brother in arms kommer. Nå står det mellom 3 spill nå. SSX Blur, Prince Of Persia Rival Sword og Spider-Man 3? Endret 9. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, veldig morsomt... OT: Tror det er lurt å droppe vanguard, dårlig port spør du meg... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, veldig morsomt... OT: Tror det er lurt å droppe vanguard, dårlig port spør du meg... 8340584[/snapback] Port? Men hvem synes du jeg burde velge av Spider-Man 3 Prince Of Persia Rival Sword SSX Blur? Kanskje jeg burde vente å se hvordan alle spillene er. 1 av 3 er ute på markedet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En port er et spill som finnes på tvers av konsoller, kun med små modifikasjoner. Ergo et multikonsoll spill. MoH: Vanguard som er nevnt, er et spill hovedaklig beregnet på Ps2, men hvor utviklerene har tilpasset det Wii kontrolleren for å tyne markedet for en ekstra slamt. Spillet holder derfor Ps2 standard med tanke på det grafiske. Den eneste forskjellen jeg kan se er litt bedre antialiasing, altså skarpere bilde i Wii versjonen. Det hele koker ned til at du får et spill fra forrige generasjon, med lite innovasjon og nyskapning. Vent heller på et skytespill som kun er utvilket for wii. Det er mitt råd. Denne portekulturen som herjer Wii nå begynner å gå meg på nervene . Når det gjelder de andre spillene du nevner har jeg ikke prøvd dem... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Å kjøpe en port til Wii er som regel ikke bra. Men ingen regel uten untak, Zelda TP er vel en slags port fra GC til Wii som har vært suksess p.g.a. spesifikasjonene til Wii vil jeg si at som oftest vil et spill være bedre på PS3 eller 360 enn Wii (iallefall grafisk messig). Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, veldig morsomt... OT: Tror det er lurt å droppe vanguard, dårlig port spør du meg... 8340584[/snapback] Port? Men hvem synes du jeg burde velge av Spider-Man 3 Prince Of Persia Rival Sword SSX Blur? Kanskje jeg burde vente å se hvordan alle spillene er. 1 av 3 er ute på markedet. 8341787[/snapback] spider-man 3 kommer i mai. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hehe, veldig morsomt... OT: Tror det er lurt å droppe vanguard, dårlig port spør du meg... 8340584[/snapback] Port? Men hvem synes du jeg burde velge av Spider-Man 3 Prince Of Persia Rival Sword SSX Blur? Kanskje jeg burde vente å se hvordan alle spillene er. 1 av 3 er ute på markedet. 8341787[/snapback] spider-man 3 kommer i mai. obs 2 ganger postet Endret 9. april 2007 av rjpa Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 http://wii.ign.com/articles/778/778606p1.html <--- paper mario review om dere ikke har sett det... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Det ser bare kjedelig ut! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan jo vente til Super Smash Bros. Brawl kommer da.. Var og bestilte det i dag Tror det skulle komme neste fredag (20.april) mener man kan spille online på det.. vet noen det helt sikkert foresten? Gadd ikke lage egen tråd.. På forhånd takk:) Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kan jo vente til Super Smash Bros. Brawl kommer da.. Var og bestilte det i dag Tror det skulle komme neste fredag (20.april) mener man kan spille online på det.. vet noen det helt sikkert foresten? Gadd ikke lage egen tråd.. På forhånd takk:) 8352984[/snapback] Vil ikke ha det! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Til nå har det ikke vært særlig mye internettbasert action på Wii, men Mario Strikers Charged Football er et av de kommende spillene som forhåpentligvis vil forandre dette. I tillegg til lokal flerspiller får nemlig opp til fire spillere kjempe mot hverandre over nettet (to på hvert lag, ikke fire lag samtidig). Dessuten får vi onlinebaserte rangeringslister for de som liker å konkurrere. Mario Strikers: Charged kommer til Wii 25. mai. Kilde: Gamer.no (Artikkel) Det kan du jo se på P00rboy: Tror ikke det blir online på SSBB Endret 10. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 P00rboy: Tror ikke det blir online på SSBB 8354454[/snapback] At Super Smash Brothers Brawl skal online har vi visst siden E3 2005... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har ikke sett noe særlig på noen av disse 2 titlene dere snakker om her, men leste omtalen av Paper Mario.. og, må si dette fristet meg noe syyykt! må sjekke ut litt om Super smash brothers brawl også.. Men, det ser litt festelig ut det lille jeg har sett.. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan jo vente til Super Smash Bros. Brawl kommer da.. Var og bestilte det i dag Tror det skulle komme neste fredag (20.april) mener man kan spille online på det.. vet noen det helt sikkert foresten? Gadd ikke lage egen tråd.. På forhånd takk:) 8352984[/snapback] Etter det jeg har forstått og hørt så skal ikke Super Smash komme før slutten av året desverre . Lite tvilsomt at d kommer neste fredag. Men skal være online;)!. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Tenker jeg skal ha mario strikes charged football etterhvert. Så mange bra spill nå at. :-) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Kunne godt tenkt meg disse : Prince of Persia: Rival Swords (Har bestilt) Mario Strikers: Charged Football (Skal bestille) Et krigs- eller skytespel (Venter til slutten av April) Super Smash Bros. Brawl (Når det kommer) Kanskje TMNT Har ikkje noko andre spel på lista enda. Så mange bra spill nå at. :-) 8358741[/snapback] Det har du rett i. Endret 11. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) TMNT er ikke noe å se på engang. Men jeg har et problem. Jeg startet dette forumet og lurer nå: Hvem av disse 3 spillene skal jeg kjøpe/ønske meg før bursdagen min 5. mai? SSX Blur, Spider-Man 3 eller Prince Of Persia Rival Sword?? Har lest testen av alle untatt spider-man 3 på gamespot.com ssx blur fikk best. Det kommer etterhvert et eksklusivt til wii og ps3 etterhvert har jeg hørt. Men jeg har lyst på et multiplayer spill: ssx blur + at jeg DIGGER serien. Men vil ha et ikke multiplayer også: spider-man 3 + at jeg DIGGER serien. Aldri prøvd prince of persia. Ville ha det på grunn av akrobatikk. Hva sier dere om disse spillene og hva burde jeg velge?? Endret 12. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Sund Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har sett litt filmer av Prince of Persia, man har ikke prøvd det. jeg synes det ser bra ut! jeg ville ha gått for det, siden broren min skal kjøpe SSX Blur. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Har sett litt filmer av Prince of Persia, man har ikke prøvd det. jeg synes det ser bra ut! jeg ville ha gått for det, siden broren min skal kjøpe SSX Blur. 8367505[/snapback] Ja,men jeg har ikke noen bror som kjøper ssx blur jeg da. Og har du sett på spider-man 3 ser konge ut? Vansklig valg. HJEEEEEEEEELP!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå