Bozzeye Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Zelda TP er jo helt topp - et spill som er et must å ha når man eier en wii 8279050[/snapback] Enig Atir_, Zelda TP er et must. Skal runde Zelda TP før eg kjøper et nytt, Kanskje det blir Prince of Persia eller Off-topic Eg er ferdig med Gerudo tempelet (det i ørkenen). Hvor langt er du komt? Har rundet Zelda OoT og. Edit: Har spilt i snart 30 timer Endret 31. mars 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
Cord Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Excite Truck er helt rått Anbefaller det! 8261418[/snapback] Kjøpte det i går :-) Sykt kult!! PS: Zelda TP er jo et must! En absolut klasikker:-) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Zelda TP er jo helt topp - et spill som er et must å ha når man eier en wii 8279050[/snapback] Enig Atir_, Zelda TP er et must. Skal runde Zelda TP før eg kjøper et nytt, Kanskje det blir Prince of Persia eller Off-topic Eg er ferdig med Gerudo tempelet (det i ørkenen). Hvor langt er du komt? Har rundet Zelda OoT og. Edit: Har spilt i snart 30 timer 8281470[/snapback] Fikk TP for noen dager siden (til bursdag - både wii-en og TP ) Ved firetemple nå Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har dei fleste spillene som er ute per i dag og må faktisk si at dei spelene som har underholdt meg mest per i dag er "Rayman Raving Rabbits" og "Blazing Angels Squadrons of WWII". Wario Ware har også mye morro. SSX Blur har litt dumme kontrollere som tar litt tid å vende seg til. MoH Vangard har ein del bedre kontrollere enn Call of Duty 3 og er et bedre valg en cod3. Excite Truck er arcade morro, men er ikkje stort mer enn det. Gøy i splitscreen. Tiger Wood's 07 er også eit bra spill om du liker golf. Prince of Persia Rival Swords har eg ikkje fått spillt så mykje, grusom ps2 grafikk. The Godfather har eg heller ikkje fått tid til å teste skikkelig men kontroll systemet virker gøy, men ligner veldig på pc/xbox versionen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Godfather til wii er et god kjøp syntes jeg i alle fall. God innlevelse, virkelig godt å hanke tak i en knølbert og slenge han over hele rommet før du effektiv setter hælen på nakken og brekker den. Voldelig men hærlig. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hadde kjøpt The GodFather hvis jeg var 18år. Men det er så mange bra spill som er kommet og kommer snart. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Zelda TP er jo helt topp - et spill som er et must å ha når man eier en wii 8279050[/snapback] Enig Atir_, Zelda TP er et must. Skal runde Zelda TP før eg kjøper et nytt, Kanskje det blir Prince of Persia eller Off-topic Eg er ferdig med Gerudo tempelet (det i ørkenen). Hvor langt er du komt? Har rundet Zelda OoT og. Edit: Har spilt i snart 30 timer 8281470[/snapback] Fikk TP for noen dager siden (til bursdag - både wii-en og TP ) Ved firetemple nå 8283230[/snapback] Rundet det på onsdag, midt på natta har spilt i 40 timer Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg står mellom 4 spill nå, kan bare kjøpe et før det tar en tid før jeg kjøper et annet. Skal ha et før bursdagen min i mai. Hvem av disse 4 burde jeg velge?: Prince Of Persia Rival Sword, SSX Blur, Medal Of Honor Vanguard eller Spider-Man 3?? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Selv har jeg bare prøvd SSX av de du nevner der.. Selv synes jeg det er noe klundrete.. begynner å få til kontrollen nå.. Har bare ett førsteinntrykk av spillet, så skal ikke si noe mer om det enda.. men, det virker som ett spill som kan bli veldig morsomt etterhvert.. Jeg har også spilt SSX, SSX on tour og SSX3.. Det som er litt dumt er at det er mye de samme banene vi får se.. Men, er nok noen som kan gi deg litt bedre råd.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg står mellom 4 spill nå, kan bare kjøpe et før det tar en tid før jeg kjøper et annet. Skal ha et før bursdagen min i mai. Hvem av disse 4 burde jeg velge?: Prince Of Persia Rival Sword, SSX Blur, Medal Of Honor Vanguard eller Spider-Man 3?? 8322053[/snapback] Spider-Man 3 er ikke kommer ennå. Jeg har SSX Blur og er svært fornøyd med det. Et virkelig godt spill, men deet tar tid å lære seg kontrollene. Prince of Persia har jeg ikke prøvd, men så vidt jeg har forstått så er det lite vits å plukke opp Wii-utgaven, over de billigere utgavene. Medal Of Honour har jeg heller ikke prøvd, men FPS fungerer som regel godt på Wii, så det er sikkert moro selvom kritikerne har slaktet det. Men liker du snowboardspill, så burde SSX være perfekt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg står mellom 4 spill nå, kan bare kjøpe et før det tar en tid før jeg kjøper et annet. Skal ha et før bursdagen min i mai. Hvem av disse 4 burde jeg velge?: Prince Of Persia Rival Sword, SSX Blur, Medal Of Honor Vanguard eller Spider-Man 3?? 8322053[/snapback] Spider-Man 3 er ikke kommer ennå. Jeg har SSX Blur og er svært fornøyd med det. Et virkelig godt spill, men deet tar tid å lære seg kontrollene. Prince of Persia har jeg ikke prøvd, men så vidt jeg har forstått så er det lite vits å plukke opp Wii-utgaven, over de billigere utgavene. Medal Of Honour har jeg heller ikke prøvd, men FPS fungerer som regel godt på Wii, så det er sikkert moro selvom kritikerne har slaktet det. Men liker du snowboardspill, så burde SSX være perfekt. 8326318[/snapback] Jeg har SSX 3 og On Tour. Kjempe bra, men de andre frister ogsaa. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vil ikke anbefale Zelda TP fordi det rett og slett er et obligatorisk spill sånn som Wii. Når folk spør om råd etter "nye" spill regner jeg med at de allerede har Zelda og Wii Sport. Når det er sagt, så anbefaler jeg Wario Ware... morsomt spill når venner kommer på besøk. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Om man ikke har så mange venner blir det veeeeeldig veldig kort da.. Tar ca 1 time og spille gjennom det.. Men, den timen er propfull av morro! SSX blir bare bedre og bedre etterhvert nå.. så, kan nok anbefale det om du er på utkikk etter ett snowboardspill.. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Akkurat nå står det mellom SSX Blur og Medal Of Honor Vanguard, men det er fordi de 2 andre spillene ikke har kommet enda. Men hvem av disse 2 spillene burde jeg kjøpe og vil dere anbefale. Begge har multiplayer og det er bra. Vil ha et multiplayer spill. Får se. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kjøp Red Steel om du liker FPS. Spiller det nå og jeg koser meg virkelig, mye mer enn med MoH: Vanguard og CoD 3. Skjønner rett og slett ikke all den dårlige omtalen av spillet. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er ikke så lenge til paper mario kommer? ville kanskje ventet til dette er kommet 8264956[/snapback] Herregud som eg gleder meg til paper mario Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Kjøp Red Steel om du liker FPS. Spiller det nå og jeg koser meg virkelig, mye mer enn med MoH: Vanguard og CoD 3. Skjønner rett og slett ikke all den dårlige omtalen av spillet. 8332798[/snapback] Hadde red steel, men så runda jeg det nesten og da byttet jeg det til carbon. Ville ikke ha det på en måte og så vil jeg ha et krigsspill eller noe. I skytesjengeren. Men tenker jeg kjøper Prince Of Persia Rival Sword, Spider-Man 3 eller SSX Blur for jeg dropper Vanguard fordi 2 brother in arms kommer til wii(ett til sommeren og ett til høsten). Hva sier dere?! Eller er Vanguard noe jeg vil gå glipp av da?? Endret 8. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kjøp Red Steel om du liker FPS. Spiller det nå og jeg koser meg virkelig, mye mer enn med MoH: Vanguard og CoD 3. Skjønner rett og slett ikke all den dårlige omtalen av spillet. 8332798[/snapback] Hadde red steel, men så runda jeg det nesten og da byttet jeg det til carbon. Ville ikke ha det på en måte og så vil jeg ha et krigsspill eller noe. I skytesjengeren. Men tenker jeg kjøper Prince Of Persia Rival Sword, Spider-Man 3 eller SSX Blur for jeg dropper Vanguard fordi 2 brother in arms kommer til wii(ett til sommeren og ett til høsten). Hva sier dere?! Eller er Vanguard noe jeg vil gå glipp av da?? 8334623[/snapback] Vanguard falt ikke meg helt i smak hvertfall. Ingen av disse portene har vel vært mye å satse på i mine øyne... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Nei, visse folk trenger jo briller da! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, visse folk trenger jo briller da! 8337271[/snapback] Var det ment som en satire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå