Gå til innhold

Hjelp til Nytt Wii spill?!

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold deg langt unna FarCry, det er bare utrolig dårlig på Wii.

Det er litt rart at Gamecube-titler som bla. Resident Evil 4 etc. har mye bedre grafikk enn en del porter til Wii, som feks. nevnte FarCry. Dette kan da umulig være god markedsføring for Nintendo :hmm:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Fikk meg MOH:Vanguard i dag. Spillt det noen timer, kontrollene er meir solid her enn i Red Steel. Har bare spill 3 brett så er litt for tidlig og gjøre opp ein fulkommen meining om spillet, men førsteintrykket ganske bra. Langt bedre enn det man får i Red Steel den første timen :)

Lenke til kommentar
the godfather blackhand edition til wii er konge :thumbup:

8261957[/snapback]

Støtter den. Faktisk et helt supert spill. Anbefales sterkt.

Utenom det er jeg veldig fornøyd med SSX:Blur også, selvom det tar lang tid å lære seg kontrollene.

Og ExciteTruck er fantastisk lett og morsomt å plukke opp å spille.

Men jeg holder en knapp på Gudfaren.

Lenke til kommentar

Jeg har enten tenkt å kjøpe spider-man 3, ssx blur, Prince of persia rival sword, moh vanguard eller tmnt. TMNT får jeg så hvordan funker til wii og om det ser bra ut. SSX Blur sier bare her jeg er kjempe fan. Har bare ssx 3 og ssx on tour, men det var nesten derfor jeg kjøpte wii, men det kommer bare flere og flere bra spill til wii. Seinere skal jeg ha metroid prime 3 corroptuion så etter det mario galxay. hvertfall.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...