wil Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 sitter her å lurer på om det går an å kjøre eldre versjoner av internet explorer i windows XP. hvis det går hvordan gjør jeg det. Bare en ting jeg lurer på. eks å kjøre internet explorer 3,0 eller 4,0 i xp. Håper på mange svar _________________ Linux Rules Go for it. Harddisken=Seagate:lol: [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-12-14 15:52 ] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Ikke mulig nei. Du kan kjøre med 6.0 standarden uten sikkerhetsfikser hvis du har en fresh install. Har prøvd mang en gang å degradere browser i Windows men den gang ei :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvorfor bruke en eldre versjon egentlig? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvorfor vil du nedgradere internett da? Er det noe spesielt ved tidligere versjoner som du savner, isåfall hva er de? Mvh,Stian Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 dere skjønner det. at jeg hørte fra en at det var mye mindre feil med de eldre versjonene av Internet Explorer. det er derfor jeg lurte på det. men egentlig så har det vel ikke så mye å si, for det blir jo sikkerhethull i alle microsoft sin produkter allikevel. men takk allikevel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Sargent Fire skrev (2002-12-14 15:51):Hvorfor vil du nedgradere internett da?Er det noe spesielt ved tidligere versjoner som du savner, isåfall hva er de?Mvh,Stian Nedgradere Internett Explorer! Blir litt feil å si nedgradere internett... Wil: Det er ikke mindre feil i eldre IE versjoner. Heller flere vil jeg tro. Og mange åpene sikkerhetshull. Uansett så vil jeg anbefale deg å bruke opera wil. Har lest ende av spørsmålene dine, og føler jeg trygt kan anbefale deg opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå