reds Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det bildet med et kabinett som har speil i bunnen er nok mitt. Har hatt det i ca 2år nå,la det vel ut her en gang i tiden. Såpeileffekten er ganske rå, en blikkfanger på lan. Tøft hvis du får kuttet speilet ordentlig! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 hvilket bildet? hvordan kuttet du speilet som du har i bunn? Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bildet er slettet for lenge siden. Kunne forsåvidt tatt et nytt, men har ikke noe lys i maskinen lenger, så det blir vrient. Speilet kuttet jeg til med en glasskutter.. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 går for speil jeg...og så tror jeg at jeg lakkerer kabinettet svart invendig og ser hvordan det blir! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 å legge støydempingsmatter i bunnførst også speil er også noe, vis du skal ha no ekstra å gjøre, annen ting er å kanskje skifte kabler til uvkabler vi du ikke har, kanskje få opp mer lyst i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå