NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har da et apevia x-cruiser kabinett som jeg gjerne vil gjøre noe mer ut av selv om det allerede er mye "ekstra" fra før av! er det noe mer jeg kan gjøre? kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319846 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 vindu i toppen? Ser at det er montert noe på toppen, er det USB og sånt eller? lakkere det innvendig, kanskje svart ellers kan du jo gjøre mange småting som kabelstrømper, katoder ++ ellers ser vannavkjøling bra ut og kjøler bra Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 det som er på toppen er bare en 80mm vifte! hmm...ville det vært tøft å lakkere innsiden i svart og så bruke UV maling og da male på noen plasser som "rakket" der man setter inn harddisk og cd-rom? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kan ikke få mer modda og fjortis på kabinettet da men.. du kan jo alltids begynne med treverk lage et sjøl men nei da kan sikkert sage et 4kant ell no på toppen legge plexi, eller rydde kabler, kanskje legge speil i bånn av kabinettet få litt reflekt i kabinettet. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 kanskje litt derfor jeg vil modde det:P et speil i bunnen? har du testet det? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Syntes å ha sett bilde av et kabinett med speil i bunn før, men husker ikke hvor Men, ble ihvertfall ganske kult siden man kunne se under skjermkortet, der kjøleren er. Men, litt OT... Er det flere enn meg som har irritert seg over at ikke skjermkortet er "andre vei", altså kjøleren på toppen av kortet? Er jo den som er kul Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 kanskje det ville vært litt kult å teste speil i bunnen i kabinettet! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kunne jo vært kult å kombinere svartlakk og speil da altså kabinettet svart og speil i bunn, ikke lakk på speilet Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 hehe... neida, skal passe på å ikke lakkere speilet! hvilken lakk bør jeg bruke på innsiden? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 kjøpte lakken jeg brukte på en bilrekvisita butikk. heter dupli-color, men tror ikke det er så nøye hvilken lakk man bruker Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Den grusome fonten kan vel tas av? Da kan du lave en ny front på det, kansje også lave ny sidedør? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Den grusome fonten kan vel tas av? Da kan du lave en ny front på det, kansje også lave ny sidedør? 8266273[/snapback] hehe! eg tenkte å prøve på noe sånt! Det går ann å ta av fronten! har testet! men hvordan skal jeg lage en ny front og hvordan? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du kan lage den av en stål eller alu plater, og kutte ut vifte og cdrom hull selv. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) hmm...lett å få til før jeg skal til TG? Er dette ok å få til? Endret 29. mars 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kommer litt ann på om du har verktøy, kunskap, materialer og kreativitet? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Vet ikke om jeg har så mye kunskap da egentlig! men jeg har da tilgang på materialer, verktøy...og har vel litt kunskap! Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 istedenfor speil kan du jo ta en plaksiplate og lakkere på den ene siden, blir utrolig blankt det og har gjort dette på en høyttaler jeg har laget og ble veldig fornøyd Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 istedenfor speil kan du jo ta en plaksiplate og lakkere på den ene siden, blir utrolig blankt det og har gjort dette på en høyttaler jeg har laget og ble veldig fornøyd 8269721[/snapback] hvilken farge bør plexiplaten da lakkeres i? samme hvilken? Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg lakkerte sort på den ene siden, blir helt blankt fra andre siden. Vil vel strengt tatt ikke virke med alle farger. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) tror jeg prøver med speil og ser hvordan det blir, lakkerer meste sansynlig inne i kabinettet med svart lakk! Endret 30. mars 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå