Gå til innhold

Bus Driver - Meninger/forventninger?

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de (få) som har ventet skikkelig på at Bus Driver skal komme ut, og nå er det endelig sluppet. Så det jeg lurer på med denne tråden er om det er andre enn med som synes dette spillet stokkepryler andre simulaterer(utenom 18wheels), eller om folk bare synes det er repetivt og kjipt.

For dere som ikke har prøvd det:

Fullversjon av spillet som kan spilles en time.

www.busdrivergame.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde for å være ærlig veldig små forventninger, men ble positivt overrasket.

Greit nok at det stort sett går ut på å kjøre en buss å plukke opp og sette av folk (hvem kunne gjette det :hmm:) men jeg synes brettene som man kjørte rundt på var veldig godt variert, og poengene man mistet eller fikk ga for det meste mening (syntes grensa for bremsing kansje var litt lav, men greit nok). Av det jeg fikk spillt virket det kansje litt kort, men regner med at man, spesielt hvis man bare vil ha en bra score, må bruke betydelig flere forsøk på de senere brettene. Syntes også at endel av brettene godt kunne vært lengre, men som sagt kom jeg meg ikke lengre en litt inn i del 2.

Tror ikke det er noe jeg kommer til å kjøpe, men det var definitivt unerholdene. Første gang jeg har fått dra sidelengs med fullastet buss og fem biler komende mot meg :D

Lenke til kommentar

har allerede kjøpt det, det er mindre av 18WOS sin realisme og mer arcadespill danskebåten-style.

uansett, jeg har det morsomt med det, på tross for manglende FPS-kamera.(mye tyder på at det kommer mods for å fikse på dette.

Dessuten, har alltid likt SCS software og kommer til å fortsette å støtte dem.

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet veldig mye, selv om jeg bare fikk holdt på i 1 time. Dette var den første gangen i mitt liv at jeg hadde prøvd et busspill så jeg hadde ingen forventninger om det. Grafikken syntes jeg var god, jeg er ikke en kresen person og jeg fant bare én nagativ ting å si om spillet - man kan ikke kjøre i første persons synsvinkel (vinkelen til bussjåføren). :)

Lenke til kommentar

Gledet meg til dette spillet kom ut, men ble skikkelig skuffa. Grafikken osv. var helt grei, mitt største problem var at det ikke var mulig å se innvendig i bussen fra førerposisjon. Det + at jeg ikke får brukt girkasse og clutch, gjør at dette spillet ble skikkelig kjedelig... dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...