cheeplix Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hurghada, Egypt i to uker for meg og dama på "juniorsuite" til en relativt billig penge. Dette blir så stinn digg! Endret 27. mars 2007 av smilefjes Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Less shopping, more fucking. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hurghada, Egypt i to uker for meg og dama på "juniorsuite" til en relativt billig penge. Dette blir så stinn digg! 8250002[/snapback] Bosted Bærum Selfølgelig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 For meg blir det vel det vanlige,sitte i en gammel camping vogn i Seljord. Link Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Variasjon fryder, noen i klassen har hus i Frankrike. Noe de selvfølgelig ikke sier for høyt, de er nesten flau over det. Fordi "snobber"-Skryte-blabla blir lite satt pris på. Noen jobber i feriene, andre slapper av i Frankrike. Sånn er det. Bare glad jeg har en bra jobb. Håper på en ferie til neste sommer igjen med kjæresten min =) Gratulerer, høres veldig kjekt ut. Håper dere får en fantatisk opplevelse. Lenke til kommentar
froeya Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Sverige og Finnland i Juli og beginnelsen av August. Og Norge i August og September (Reisadalen/Troms 1 uke, Ullsfjord/Troms 1 uke, 3 uker Hitra/Trøndelag, 1 uke Trondheim, 1 uke Mosvik/Trøndelag) Det blir bra!!!!Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer. "Gleder" meg til å jobbe fem uker i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå