Zetec Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg blitt lei av å kjøpe inn trådløse USB adaptre som nettbutikker sier skal funke med Vista 64 bit. Vet noen her med SIKKERHET hvilket kort jeg kan benytte? Jeg har prøvd D-link sin og en fra Linksys (WUSB54GC) Er takknemlig for ett riktig svar Lenke til kommentar
eppis Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 det er ingenting nytt at de fleste produsentene ikke har drivere ferdig til Vista. og 64bit drivere er det fortsatt en meget stor mangel på... som sikkert mange mange andre her anbefaler jeg deg med og vente med 64bit.. det er ikke noe serlig ytelses forskjell enda og du har jo merket hvordan det er og få tak i ting som støtter det selv. anbefaler deg og gå tilbake til 32 bit. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jepp, dette er jeg meget klar over. Men nå har det seg sånn at jeg har 4 disker i maskina; en med Win2000, en med XP, en med Vista 32bit og en med 64bit. Eneste jeg ikke har fått til med 64bitn til nå er å komme på nett trådløst. Maskina jeg bygde til gamlingen med ASUS M2N32-SLI og onboard trådløst kort funker som bare det. Hjelp! Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 HJEELP! (sorry at det ble en bump, siste gang) Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg fikk driver fra Dlink support i Sverige på mail i dag, så nå fungerer det trådløse (DWL-G122 USB kortet) i Vista 64bit. Send meg PM om noen trenger den så mailer jeg den over. (driveren altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå