JPTvete Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Her er et akt-foto jeg laget i regi akt-kurs hos Knut Hoftun: Hva synes dere? Mvh Ståle Tvete Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Spennende bilde med flotte "skygger" som overlater litt til fantasien.. Hvordan var lyssettingen på dette bildet? Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Spennende bilde med flotte "skygger" som overlater litt til fantasien.. Hvordan var lyssettingen på dette bildet? 8250953[/snapback] Dette er lyssatt med en lampe på hver side. Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Elsker disse bildene dine! Må melde meg på samme kurs.... Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Elsker disse bildene dine! Må melde meg på samme kurs.... 8252275[/snapback] Takk for det. Ja det er absolutt å anbefale :-) Ståle Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Var ikke mange meninger her gitt. Er kanskje en sjanger som ikke så mange mener noe om? Ha en god kveld folkens .-) Lenke til kommentar
zorry Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Flott bilde. Hvis man skulle ønske noe var det kanskje at man kunne ha fått antydet litt mer av hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort. Noe ala det vi ser langs lår, rumpe og armen? Utsnitt og plassering av motivet i flaten er veldig bra. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fargen og lyssetting var nydelige, men det så ut som modellen ikke likte å stå naken. Hun så anspent ut, hehe. Vet ikke hva meg jeg kunne gi tilbakemelding på... Det var kanskje litt for lite annet enn bakside av en naken dame i mørket Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Flott bilde. Hvis man skulle ønske noe var det kanskje at man kunne ha fått antydet litt mer av hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort. Noe ala det vi ser langs lår, rumpe og armen? Utsnitt og plassering av motivet i flaten er veldig bra. 8268418[/snapback] Hehe, poenget med dette bildet er for meg at hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort ikke skal fremtre like tydelig som resten. Men dette er jo en smaksak og en kalibreringssak :-) Takk for din kommentar. Fargen og lyssetting var nydelige, men det så ut som modellen ikke likte å stå naken. Hun så anspent ut, hehe. Vet ikke hva meg jeg kunne gi tilbakemelding på... Det var kanskje litt for lite annet enn bakside av en naken dame i mørket 8271738[/snapback] Hvordan kan du si at det ser ut som modellen ikke likte det da du ikke ser ansiktet hennes? Anspent er hun nok ikke, men hun har en utrolig stram kropp ;-) Ja naken dame i mørket er jo normalt da det er et akt/lowkey-bilde :-) Likte du ikke oppstillingen av modellen? Takk for din kommentar. Lenke til kommentar
Per69 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Flott bilde. Jeg synes lyssetting og positur er fine. Det jeg ikke liker, og ville ønsket man kunne fjerne i PS er tatoveringene. Men det er kanskje ikke alle enig i;) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Liker komposisjonen, men synes lyskilden til venstre gir for kaldt lys. Mener også at tatoveringen er litt uheldig her, tar fokus. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har du kunne skrevet om lys settingen din? Likte lyset veldig godt.. det sjuler mye og alikavell viser konturer som gjør bildet spennende. Tatoveringen har ikke noe å si syns jeg. Posituren er spesiell, det bringer frem en del maskulinitet i det. Ikke et typisk silkemykt akt bilde. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Et veldig pent og delikat bilde (På flere måter) Men jeg ville kanskje gått noen få centimeter til venstre slik at brystet ikke lager en kul i armen. Eller mer til høyre så man ser mer tydelig at det er et bryst og ikke en utvekst.... Den ble litt "ekkel" på en måte. Lyssettingen og posituren til modellen er det bare å øye seg i støvet for. Litt uvanlig, men veldig passende. Endret 2. april 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hvordan kan du si at det ser ut som modellen ikke likte det da du ikke ser ansiktet hennes? Anspent er hun nok ikke, men hun har en utrolig stram kropp ;-) Hehe, jeg la merke til at hun knyttet nevene sine og stramme musklene på armen og ryggen. Også står hun ganske rett. Det så ganske anspent ut i mine øyne. Ellers kan det være stram kropp som du sa, hehe, for jeg kjenner ikke noen som har så stram kropp Likte du ikke oppstillingen av modellen? Jo, jeg vet ikke helt. Hun har en fin kropp det kan vi ikke benekte. Det kan være oppstillingen hennes som jeg ikke likte. Hun kunne ha vært mer myk og bøyd, men det er bare min mening Endret 2. april 2007 av melwasul Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Nydelig bilde med flott lysetting, flott modell. Hun ser litt anspent ut, som nevnt tidligere, men hvis du avkrefter det så får jo vi bare tro på det. Jeg vil si at tatoveringen kunne godt vært fjernet, men ved å ikke fjerne den har du gjort noe med bildet som gjør at det skiller seg ut blant hundre andre bilder av samme sorten. Samme med piercingene. Det var med å skape bildet rett og slett, og det gir bildet litt "mer" enn det du ser med en gang! Flotte saker, og tommel opp fra meg! ^^ EDIT: Hun kunne kanskje hatt høyrearmen litt lengre bak så brystet synes? Det er det eneste ejg kommer på i negativ forstand. Endret 2. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
LazyT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lurer på om du har brukt bikuber eller låvedører for retningen av lyset Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det der var ganske nærmt det jeg vil kalle et feministisk akt-bilde. Tatoveringene, muskelspenning, positur og så videre gjør at damen virker som hun "utstråler kraft" om du skjønner hva jeg mener. Spesielt, men stilig, bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå