Gå til innhold

Akt foto - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde. Hvis man skulle ønske noe var det kanskje at man kunne ha fått antydet litt mer av hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort. Noe ala det vi ser langs lår, rumpe og armen? Utsnitt og plassering av motivet i flaten er veldig bra.

Lenke til kommentar
Flott bilde.  Hvis man skulle ønske noe var det kanskje at man kunne ha fått antydet litt mer av hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort. Noe ala det vi ser langs lår, rumpe og armen? Utsnitt og plassering av motivet i flaten er veldig bra.

8268418[/snapback]

 

Hehe, poenget med dette bildet er for meg at hodet, nakken og den skulderen som er lengst bort ikke skal fremtre like tydelig som resten. Men dette er jo en smaksak og en kalibreringssak :-) Takk for din kommentar.

 

Fargen og lyssetting var nydelige, men det så ut som modellen ikke likte å stå naken. Hun så anspent ut, hehe. Vet ikke hva meg jeg kunne gi tilbakemelding på... Det var kanskje litt for lite annet enn bakside av en naken dame i mørket ;)

8271738[/snapback]

 

Hvordan kan du si at det ser ut som modellen ikke likte det da du ikke ser ansiktet hennes? Anspent er hun nok ikke, men hun har en utrolig stram kropp ;-)

Ja naken dame i mørket er jo normalt da det er et akt/lowkey-bilde :-) Likte du ikke oppstillingen av modellen? Takk for din kommentar.

Lenke til kommentar

Et veldig pent og delikat bilde (På flere måter)

 

Men jeg ville kanskje gått noen få centimeter til venstre slik at brystet ikke lager en kul i armen.

Eller mer til høyre så man ser mer tydelig at det er et bryst og ikke en utvekst.... :ermm:

 

Den ble litt "ekkel" på en måte.

 

Lyssettingen og posituren til modellen er det bare å øye seg i støvet for.

Litt uvanlig, men veldig passende.

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at det ser ut som modellen ikke likte det da du ikke ser ansiktet hennes? Anspent er hun nok ikke, men hun har en utrolig stram kropp ;-)

 

Hehe, jeg la merke til at hun knyttet nevene sine og stramme musklene på armen og ryggen. Også står hun ganske rett. Det så ganske anspent ut i mine øyne. Ellers kan det være stram kropp som du sa, hehe, for jeg kjenner ikke noen som har så stram kropp :p

 

Likte du ikke oppstillingen av modellen?

 

Jo, jeg vet ikke helt. Hun har en fin kropp det kan vi ikke benekte. Det kan være oppstillingen hennes som jeg ikke likte. Hun kunne ha vært mer myk og bøyd, men det er bare min mening ;)

Endret av melwasul
Lenke til kommentar

Nydelig bilde med flott lysetting, flott modell. Hun ser litt anspent ut, som nevnt tidligere, men hvis du avkrefter det så får jo vi bare tro på det. :)

Jeg vil si at tatoveringen kunne godt vært fjernet, men ved å ikke fjerne den har du gjort noe med bildet som gjør at det skiller seg ut blant hundre andre bilder av samme sorten. Samme med piercingene. Det var med å skape bildet rett og slett, og det gir bildet litt "mer" enn det du ser med en gang! :wee:

Flotte saker, og tommel opp fra meg! ^^

 

EDIT: Hun kunne kanskje hatt høyrearmen litt lengre bak så brystet synes? Det er det eneste ejg kommer på i negativ forstand. :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...