Gå til innhold

trenger litt hjelp til Folding@Home til Ps3

Rino_

Anbefalte innlegg

heisann.. jeg så det vare et annent folding@home emne men jeg fikk ikke alle svara der.

Er det noen ps3 eiere som har prøvd folding home på deres ps3? jeg er på den menyen hvor man ser jordkloden, også tar det bare helt sinnsykt lang tid å vente på den loading greia. Når den endelig er ferdig starter den på nytt og på nytt og på nytt.

Skal det være sånn? hva må jeg gjøre får å komme inn..? :cry:

mulig jeg er dum men :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det er framgongsindikatoren som står under "Current work unit" du snakkar om, so er det slik det skal vere. ja :). Opplegget er som følgjer:

1. Du får tildelt ein arbeidspakke (work unit).

2. PS3en står og reknar på han til han er ferdig, noko som tek timevis.

3. Når PS3en er ferdig, lastar han opp resultata til Stanford.

4. Gå til 1.

Det er ikkje mykje du kan gjere medan Folding-klienten køyrer. Du kan endre på innstillingar (t.d. kva lag du vil vere på), og du kan rotere og zoome litt på jordkloden med analogstikkene. Det er ikkje meininga at du og Stanford skal bruke PS3-en samstundes, so sett han på om natta, eller når du er på jobb/skule, eller sett han til å starte automatisk når PS3en ikkje har vore i bruk på ei stund. :)

Kay

Lenke til kommentar
Det er jo dette folding@home går ut på. Hva forventet du å gjøre der? :D

8249987[/snapback]

Hmm.. er det folding home går ut på? men hva er de andre saken da..

Så film av det på youtube.. Home til ps3, den chat verdnen.. hvor man lager en figur å går rundt å chatter.. er ikke det det samme som folding@home?

(isåfall, hvordan kommer jeg inn på HOME?) :hmm:

Lenke til kommentar

Det du tenker på er Playstation Home, sjekk her.

Folding@Home er et program der du låner bort prosessorkraften til PS3'en, når du ikke bruker den, til Stanford University's forskningsavdeling.

Prosessoren eksperimenterer da med oppbygningen av proteinmolekyler, for å hjelpe forskerne å bedre forstå hvorfor sykdommer (spesiellt kreft), oppfører seg som de gjør.

En slags veldedighetsgreie, med andre ord. :thumbup:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...