Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det har jo vært snakk om nye nedlastbare baner til Motorstorm. Det har vel kanskje vert bekreftet også. Noen som vet noe mer om disse? Viss ikke, hva vil du at skal være med i dem? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det har jo vært snakk om nye nedlastbare baner til Motorstorm.Det har vel kanskje vert bekreftet også. Noen som vet noe mer om disse? Viss ikke, hva vil du at skal være med i dem? 8249489[/snapback] Hadde vert fett med nye baner, men det jeg virkelig skullle ønske kom er split screen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Any gamer playing MotorStorm online will get a Time Trial mode automatically, which will allow players to take any vehicle out on the track to battle for the fastest lap time. Extra tracks, vehicles, and game modes will also be up for grabs sometime during April and May Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 JIPPI! Gleder meg til flere baner på Motorstorm! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dette spillet er jo dritkult, fet grafikk, kule kjøretøy osv Gleder meg til dem nye banene kommer Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde vært litt kult med små arcade-stil baner og, som hoppbakker med lengdekonk. eller lange strekninger med motorsykkel-dragrace, der den som fortsatt satt på sykkelen og kom i mål vant... Hadde vært noe... Kult hadde det også vært med baner med enda sykere hopp(eller loops ). Er bare å drømme ivei Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 skulle gjerne hatt " in car view" i en patch........fordrar ikke å se bil/panser på skjermen når jeg kjører Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Je, hadde vært kult med "in car view", slik som i den første videoen som kom av spillet, med den heftige giringen å sykkelen som kjørte ned på ruta. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Der toppen av kransekaken på 360 (Gears of War) gav meg periodevis ståpels, så er MotorStorm en eneste lang orgasme. Jeg tar meg selv i å sitte siklende med vidåpen munn mens jeg veiver kontrolleren rundt som en annen idiot. FANTASTISK SPILL! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Der toppen av kransekaken på 360 (Gears of War) gav meg periodevis ståpels, så er MotorStorm en eneste lang orgasme. Jeg tar meg selv i å sitte siklende med vidåpen munn mens jeg veiver kontrolleren rundt som en annen idiot. FANTASTISK SPILL! 8251268[/snapback] Merkelig å sammenligne Gears og Motorstorm Motorstorm er uten tvil et knallspill, men noen klassiker er det ikke. Det mangler litt mer innhold for å få toppscore av meg. Motorstorm 2 blir nok en klassiker Endret 27. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Motorstorm mangler litt her og der, samn taper mye pga. mangel på stats på de forskjellige kjøretøyene og mangel på split-screen. Ellers er det en perle av et spill Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, Motorstorm er et genialt bra spill, når jeg brukte den kabelen som fulgte med PS3 en var det ikke sånn sinnsykt bra grafikk... Men nå jeg kobla i HDMI kabelen så jeg faktisk stor forskjell! visste ikke at det skulle være så stor forskjell! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke HD Tv Har 42" Plasma Stort nok er det, men ville hatt bedre bilde. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gleder meg til det kommer nye baner! Synes Motorstorm er et av dem beste bil spillene som er ute pa aldri sa lenge. Jeg kunne ikke gi mere F i alt det som mange griner om. Jeg vil kjore villman med ultra bra grafikk....takk Sony for a ha levert! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ble overasket at det gikk ann å ta Motorstorm på norsk jeg "i en uberørt dal" ^___^ motorstorm er fett Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 skulle gjerne hatt " in car view" i en patch........fordrar ikke å se bil/panser på skjermen når jeg kjører 8251029[/snapback] Trodde det skulle være "in-car-view" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå