Gå til innhold

Nye baner - Motorstorm

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har jo vært snakk om nye nedlastbare baner til Motorstorm.

Det har vel kanskje vert bekreftet også.

Noen som vet noe mer om disse?

Viss ikke, hva vil du at skal være med i dem?

8249489[/snapback]

Hadde vert fett med nye baner, men det jeg virkelig skullle ønske kom er split screen

Lenke til kommentar

Any gamer playing MotorStorm online will get a Time Trial mode automatically, which will allow players to take any vehicle out on the track to battle for the fastest lap time. Extra tracks, vehicles, and game modes will also be up for grabs sometime during April and May

Lenke til kommentar

Hadde vært litt kult med små arcade-stil baner og, som hoppbakker med lengdekonk. eller lange strekninger med motorsykkel-dragrace, der den som fortsatt satt på sykkelen og kom i mål vant...

Hadde vært noe...

Kult hadde det også vært med baner med enda sykere hopp(eller loops :dribble: ).

Er bare å drømme ivei :)

Lenke til kommentar
Der toppen av kransekaken på 360 (Gears of War) gav meg periodevis ståpels, så er MotorStorm en eneste lang orgasme. Jeg tar meg selv i å sitte siklende med vidåpen munn mens jeg veiver kontrolleren rundt som en annen idiot. FANTASTISK SPILL!

8251268[/snapback]

Merkelig å sammenligne Gears og Motorstorm :hmm:

Motorstorm er uten tvil et knallspill, men noen klassiker er det ikke. Det mangler litt mer innhold for å få toppscore av meg. Motorstorm 2 blir nok en klassiker :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Gleder meg til det kommer nye baner! Synes Motorstorm er et av dem beste bil spillene som er ute pa aldri sa lenge. Jeg kunne ikke gi mere F i alt det som mange griner om. Jeg vil kjore villman med ultra bra grafikk....takk Sony for a ha levert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...