Xenphon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Jeg har en Inten Pentium 3.6 ghz cpu. Og i det siste har den begynt å oppføre seg litt rart. Temperaturen ligger på rundt 52 - 53 grader når jeg kjører viftene for fullt. Er dette normalt? Eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Det har egentlig skjedd nå i det siste, for før har den ligget på ca. 42 grader når viftene har kjørt for fullt. Jeg aner selv ikke hva som er galt. Noen som vet hva det kan være? Mvh Xenphon Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Antageligvis så er det støv som har samlet seg i kjøleribba på CPU'en. Du kan godt ta av vifta og blåse den ren, samtidig som du bytter ut kjølepastaen. Dette pleier som oftest å hjelpe veldig bra. Mvh El-Thorre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 det beste er å bruke trykkluft på sprayflaske noe ala denne. siden det er mye høyere trykk enn du klarer å lage selv får du støvet lettere bort i tilleg til at du ikke får med spytt og lignende når du blåser. Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Okai. Takk skal der ha for hjelpen. Da vet jeg i hvertfall hva feilen er. Det er ikke så vanskelig å ta av vifta? Det er ikke så stor fare for at noe skal gå galt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 det skal ikke være vannskelig å ta av viften og du må bruke ganske mye makt før du klarer å ødelegge noe der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå