pasilac Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Emnetittel sier det meste, er det noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Lurer på det samme, tror jeg har sett noe om det før, men har alt for svak aktivitet i toppen for tida, så husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva mener du helt egentlig? Det skal være mulig å legge deler av spillet inn på HDDen for at loading og slik skal gå fortere (mener jeg har lest dette en bunch av ganger hvertfall..) Kommer muligens isoloader slik at man kan spille piratkopierte spill og Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ok, for å gå litt dypere inn i dette. Har en venn av meg som også har en ps3, og siden ps3 har harddisk har vi begge tenkt som så at det burde være mulig å legge spill fra blueray disk til harddisken. Slik at vi begge kan ha de samme spillene. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror akkurat det der er rimelig uaktuelt med umodifiserte PS3-konsoller. Sony ville jo ødelagt totalt for seg selv om dette hadde vært mulig.. Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Å legge inn spillene på hdd'en for å slippe loadetider gikk jo på PS2 (ikke offisielt i europa), men dvd'en måtte stå i. Var jo egentlig veldig smart, men når blu-rayspillene begynner å ta plass, men en ha en enormt stor disk for at det skal være noe poeng. Endret 27. mars 2007 av haj14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå