CerveZa_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg sitter og skal teste ut en god del distro'er for å se hva jeg liker best, jeg har nå kommet til Mandrake. Men når jeg booter fra install-CD'en får jeg feilmelding om at usr/bin/runinstall2 ikke er ei mappe. Er det feilbrent cd, eller er det noe jeg kan gjøre noe med? (har prøvd å lage boot-floppy, men feilmeldinga kommer når installasjonsprogrammet skal lastes fra CD-en) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Lukter feilbrenning lang vei, ja. -KJ Lenke til kommentar
Statement Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Det kan også være iso filen du har lastet ned. Det kan være en feil i den, eller noe kan ha blitt feil i nedlastningen. Jeg har selv opplevd det det, da jeg lastet ned redhat fra univeritetet i oslo. jeg sjekket md5sum(Linux konsoll) kommandoen på iso filen jeg lastet og resultatet stemte ikke med md5 filen på ftp'en. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Finnes det et win-program til å sjekke md5sum med? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 lif: Åja (givende svar :razz:) Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 http://sourceforge.net/projects/hashish/ skjekk om det funker da. Lenke til kommentar
lif Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 13:55, skrev CerveZa_:lif: Åja(givende svar :razz:) Ja. Det finnes. Jeg er bare lei av folk som spør uten å ha lett selv først. Et søk på google ville gitt svaret på første forsøk søk på md5sum windows Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 md5sum var korrekte Har bestilt ny brenner og DVD-rom uansett, dreva mine var helt på trynet, teste når de nye ankommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå