HoaXed Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hei, Jeg trenger sårt tips og ris og ros til ungdomsbedrift siden vår på; http://www.blizub.net Takker for alle tilbakemeldinger som vi kan få. Endret 27. mars 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 piczo? www.blizub.net er desverre nede for vedlikehold. Serverbytte, og oppdatering til de våre nye sider er i gang. Siden vil bli relansert torsdag kl. 2400. Vi ønsker deg velkommen til de nye siden straks serverbytte er fullført. Takk for tålmodigheten View High Resolution Download For Printing Order Prints & Gifts Create Your Own Site hva med å lage siden før man skal ha respons? eller var den den splashgreia du ville ha respons på? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 piczo? www.blizub.net er desverre nede for vedlikehold. Serverbytte, og oppdatering til de våre nye sider er i gang. Siden vil bli relansert torsdag kl. 2400. Vi ønsker deg velkommen til de nye siden straks serverbytte er fullført. Takk for tålmodigheten View High Resolution Download For Printing Order Prints & Gifts Create Your Own Site Beklager mye. hva med å lage siden før man skal ha respons? eller var den den splashgreia du ville ha respons på? 8248961[/snapback] Beklager, helt helt feil link.. http://bliz.h-base.org/beta/index.php?side=index_content .. Beklager igjen.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Grønnfargen passet så absolutt ikke. Usj! Og så synes jeg det var litt for lite smooth, og litt for mye piczo-aktig. Lenke til kommentar
attach Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Grønnfargen passet så klart. Det er tross alt snakk om en side om reflekser... Piczo-aktig var vel å dra det litt langt. Endret 27. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Grønnfargen passet så klart. Det er tross alt snakk om en side om reflekser... 8250456[/snapback] Skal han ha kritikk på refleksene eller designet på siden? Eller er det innholdet vi skal bedømme? Lenke til kommentar
attach Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Et godt design reflekterer innholdet. Lenke til kommentar
eskerino Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, så sant så sant =) Lime er fanntastisk, nesten på alle websider. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Et godt design reflekterer innholdet. 8250471[/snapback] Et godt design er i hovedsak noe fint å se på. Reflekser er jo generelt sett ikke pene å se på. De blender deg, og de gir ikke mye spenning fra seg enn et hardt, blinkende lys. Skal det skremme vekk alle kundene av den grunn? Tenk designet til "vask-deg-i-rompen-tuben-siden", hvor de selger tuber med krem på, for å rense anus / rompehullet. Skal den reflektere over innholdet i tuben / kremen, eller ha et fint design som er behagelig å se på? Nei, designet trenger nødvendigvis ikke å reflektere over innholdet. Noen ganger, ja, vil det være en fordel, men man skal ikke prioritere et dårlig design som reflekterer godt, mot et fint og behagelig design, som lokker kunder, og som gjør at produktene selger bedre. Jeg ville aldri handlet noe fra den siden, for å si min ærlige mening. Lenke til kommentar
Theia Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ved siden av nyhetsmeldinger har du en s og en w.Denne feilen går igjen på alle undersidene dine. De burde vel fjernes. Det er en del skrivefeil også som burde sjekkes. Ellers synes jeg det var en kjempeflott side Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Litt buggs her da... Hold musa over "banneren" og den beveger på seg! :-) Jeg synes grønnfargen ikke var så fin. Synes også du kan spandere litt luft mellom den grønne ramma og teksten i hovedkolonna. Jeg tok meg også den frihet og kikket på kildekoden, kanskje dere skal rydde opp i CSS-stylen. Dere både inkluderer og linker til ekstern css. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Litt buggs her da... Hold musa over "banneren" og den beveger på seg! :-) Jeg synes grønnfargen ikke var så fin. Synes også du kan spandere litt luft mellom den grønne ramma og teksten i hovedkolonna. Jeg tok meg også den frihet og kikket på kildekoden, kanskje dere skal rydde opp i CSS-stylen. Dere både inkluderer og linker til ekstern css. 8250628[/snapback] Takk, skal rydde opp i de bugsa har bare fått de på firefox og skal rette de opp straks. Takk for tilbakemeldinger, desverre er denne fargen bedriftens "farge" så.. CSS koden har det blitt mye rart med siden jeg tok over siden fra en annen tidligere for å videreutvikle den. Men er ikke enig at det er piczo aktig, da har du ikke sjekket en ordtnli piczo side. Hehe. Men takk, kom gjerne med forslag på forbedringer. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Beveg musa de over menyen ved Forside og nyheter ;-) Den grønn fargen passet ikke inn på den kliss hvite bakgrunnen, ble veldig sterkt.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Beveg musa de over menyen ved Forside og nyheter ;-) Den grønn fargen passet ikke inn på den kliss hvite bakgrunnen, ble veldig sterkt.. 8255452[/snapback] hmm. Spesielt. Ordna de fleste feil nå, må bare vente til jeg kommer hjem for å laste opp. Det er jo den typiske brannmuren til Østfold Fylkeskommune som stopper alt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Syns det var fint eg, men litt mykje grøn? Forresten, bra du har litt javascript med! Men det kan nok bugge seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå