HFL Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har lyst på et bilspill til xboxen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Det er tre bilspill jeg syntes ser ganske bra ut de er: Total Immersion Racing, apex/racing evoluzione og midtown madness 3. Hvem av disse er best? [ Denne Melding var redigert av: HFL på 2002-12-14 15:22 ] Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 I og med at ingen av dem har kommet ut enda så blir nok det litt vanskelig å svare på :wink: Midtown Madness: 9. mai Racing Evoluzione: 7. februar Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Skal du ha bilspill, så velger du Sega GT 2002, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing og Colin Mcrae 3. Alle de er topp-spill, og alle dekker forskjellige sjangre innenfor bil-genreen. Alle disse bør du skaffe deg! Total Immersion Racing må du holde deg langt unna, det er virkelig ufattelig dårlig, og er ikke verdt skiva det er trykt på en gang spør du meg! :smile: Racing Evoluzione og Midtown Madness 3 har ikke kommet som sagt, men begge ser mektig bra ut og kanskje begge 2 setter nye standarder for bilspill? :smile: Gleder meg iallefall til de to kommer! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 total immersion racing fikk dårlig kritikk av ign, så jeg tror ikke det er et spill å satse på. ellers er rallisport, segaGT og cmr3 knallbra. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hvis du er ute etter 'pure' racing så er MotoGP knallbra. Men det er motorsykkel, ikke bil altså... Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Rally Fusion!!masse baner,gøy-klar nr2 etter Rallisport-PGR er kjedelig,men fete biler. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Just my opinion, men Rally Fusion syntes jeg var fryktelig dårlig, kjørefysikken ser ut som den er tatt fra mariokart på snes. :smile: Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sega GT 2002 er veldig bra, både som vorspiel mot venner men også alene er spillet mer enn gromt, det er vel egentlig først og fremst det det er (et 1-player spill) men grafikken og bilutvalget er dritbra så det funker som bilbane-substitutt også. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg syns Colin McRae 3 ser best ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå