Gå til innhold

Hovedkortet mitt sitter fast ! Hjelp haster !


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skrue som ikke vil av ? Hvis den går rundt men ikke av er det tegn på at skruen var for liten og da kan du bare dra den rett ut. Hvis du ikke får til å vri den rundt, da er det bare å prøve harderere.

 

De gulltingene er det bare å vris av, greier du ikke med fingerene kan du bruke en tang e.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Ingen skrujern som vil.. Når jeg skurdde på skruen kom det såmnn ting avskruen på skrujerne. Mange metallfliser som var på det,

8248482[/snapback]

 

Høres ut som om du har rundet sporene.

Prøv med en større skrutrekker - eller kanskje en pipe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Men det irriterer meg. Skal egentlig sende det idag.

8248758[/snapback]

 

Irriter deg alt du vil - det er ikke vi som har ødelagt skruen.

Dessuten gir du ikke særlig informasjon/bilde - så vi blir jo bare sittende her og gjette.

 

Og da er det jo fint du er så kjapp.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Men det irriterer meg. Skal egentlig sende det idag.

8248758[/snapback]

 

Hva var det som irriterte deg? At jeg fikk prøvde å vise deg hva en pipe var for noe som du hadde spurt om over? :!: hehe.

 

Lykke til i alle fall! De pleier å løsne etterhvert de skruene der... La oss bare håpe at ikke HKet går i samme slengen :cool:

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Fått det til?

 

Vist jeg tror jeg vet hva du plages med kan det løses med 2 tenger, en spiss tang og en vanlig.

Da bruker du spiss tangen til å holde spaceren(gull/bronse farga tingen mellom hk og hk plate) og det vanlig holder du skruen. Er skruen rund hode på eller kantete

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Fått det til?

 

Vist jeg tror jeg vet hva du plages med kan det løses med 2 tenger, en spiss tang og en vanlig.

Da bruker du spiss tangen til å holde spaceren(gull/bronse farga tingen mellom hk og hk plate) og det vanlig holder du skruen. Er skruen rund hode på eller kantete

8271822[/snapback]

hehe. har fått det til for lenge siden. Gjorde akkurat samme som du sa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...