EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Skal selge mitt hovedkort nå. Da jeg skal skru fast merker jeg at en skure ikke vil av. Hva skal jeg gjøre ? Å hvordan får jeg bort de gull-tingene skruene sitter fast på ? Takker for all hjelpen, for dette haster. ! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 En skrue som ikke vil av ? Hvis den går rundt men ikke av er det tegn på at skruen var for liten og da kan du bare dra den rett ut. Hvis du ikke får til å vri den rundt, da er det bare å prøve harderere. De gulltingene er det bare å vris av, greier du ikke med fingerene kan du bruke en tang e.l. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ingen skrujern som vil.. Når jeg skurdde på skruen kom det såmnn ting avskruen på skrujerne. Mange metallfliser som var på det, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ingen skrujern som vil.. Når jeg skurdde på skruen kom det såmnn ting avskruen på skrujerne. Mange metallfliser som var på det, 8248482[/snapback] Høres ut som om du har rundet sporene. Prøv med en større skrutrekker - eller kanskje en pipe. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Å hva er en pipe ? Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg antar at det er noe slikt han mener. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg antar at det er noe slikt han mener. 8248581[/snapback] jeg gidder ikke å gå nedpå jernia for å kjøpe en ting til 500 for ên skrue... Fant noe som passet, et flatjern på en stjerneskrue, men jeg har ikke borremaskin elns. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tenkte ikke at du skulle kjøpe det settet da Det jeg mente var bare å vise hva en pipe var for noe... Så kanskje fant du en hjemme... - Amund Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Men det irriterer meg. Skal egentlig sende det idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Men det irriterer meg. Skal egentlig sende det idag. 8248758[/snapback] Irriter deg alt du vil - det er ikke vi som har ødelagt skruen. Dessuten gir du ikke særlig informasjon/bilde - så vi blir jo bare sittende her og gjette. Og da er det jo fint du er så kjapp. Lykke til videre. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 ikke vær så negativ da. Ser ut som skruen har blitt litt ødelagt. Har ikke kamera her nå. Men jeg kommer vel til å få det til en gang. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Men det irriterer meg. Skal egentlig sende det idag. 8248758[/snapback] Hva var det som irriterte deg? At jeg fikk prøvde å vise deg hva en pipe var for noe som du hadde spurt om over? :!: hehe. Lykke til i alle fall! De pleier å løsne etterhvert de skruene der... La oss bare håpe at ikke HKet går i samme slengen - Amund Endret 27. mars 2007 av amundsf Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Fått det til? Vist jeg tror jeg vet hva du plages med kan det løses med 2 tenger, en spiss tang og en vanlig. Da bruker du spiss tangen til å holde spaceren(gull/bronse farga tingen mellom hk og hk plate) og det vanlig holder du skruen. Er skruen rund hode på eller kantete Endret 30. mars 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Fått det til? Vist jeg tror jeg vet hva du plages med kan det løses med 2 tenger, en spiss tang og en vanlig. Da bruker du spiss tangen til å holde spaceren(gull/bronse farga tingen mellom hk og hk plate) og det vanlig holder du skruen. Er skruen rund hode på eller kantete 8271822[/snapback] hehe. har fått det til for lenge siden. Gjorde akkurat samme som du sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå