Gå til innhold

Digital Consept og Amentio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått vekslet mail med en som heter joakim hos digital concept i noen dager nå og de virker veldig hyggelige og hjelpsome, de kunne faktisk tilby meg gratis frakt hvis jeg bestilte flere enn en flattv, dette er ikke så verst service :thumbup:

Har også sendt mail til amentio for ca 1uke siden men ikke fått svar, så jeg tviler at jeg kommer til å kjøpe dyre produkter hos dem hvis de er vanskelig å få kontakt med. :nei:

Endret av duqe77
Lenke til kommentar
lurer på Digital Consept AS jeg også så fint om noen har erfaringer :)

8266819[/snapback]

Du skal ikke ha samme tv som meg også vel?

Ser at tilbudet på Panasonic 42" PV70 til 13790kr er utrolig fristene, når du har f.eks kjente nettbutikker som komplett.no selger den for 14990,- + frakt over 1000kr.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte selv TV (Samsung 40M71) hos Amentio for 3 uker siden og synes handelen gikk greit. Tv'n min kom så fort den var på lager og fungerte med en gang.

Jeg tror jeg hadde vært i vanskeligheter så fort noe hadde vært feil med TV'n. Amentio er billige, men svært vanskelige å komme i kontakt med. Jeg sendte nemlig et par mail med spørsmål anngående TV'n og levering men fikk aldri svar.

Lenke til kommentar
lurer på Digital Consept AS jeg også så fint om noen har erfaringer :)

8266819[/snapback]

Du skal ikke ha samme tv som meg også vel?

Ser at tilbudet på Panasonic 42" PV70 til 13790kr er utrolig fristene, når du har f.eks kjente nettbutikker som komplett.no selger den for 14990,- + frakt over 1000kr.

8272172[/snapback]

Er nok samme tv'n som deg på gang ja :thumbup:

Bra de er hyggelige på mail og svarer men hadde vært kjekt

å vite om noen har handlet derfra før, gjerne under og etter selve

handelen man merker seriøsiteten til en nettbutikk.

Men prisene er indeed lovende :)

Lenke til kommentar

Sjekket frakten hos komplett så koster det over 1000kr, men digital consept garanterte at frakten blir under 500kr, hvorfor er det slikt at forskjellen på fraktkostnaden er så store fra en til annen? Komplett ligger også nærmere meg enn DC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...