Gef Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hei Kjører ATI Radeon 9600XT og har installert nyeste skjermkort driver som skal fungere med Vista. I Windows XP klarte jeg 1280x1024@75Hz, nå viser det ikke høyere oppløsning enn 1024x768@75Hz på display settings i nye Vista. Er det flere som opplever dette problemet? Går det ann å fikse det? Endret 27. mars 2007 av Gef Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Driver versjon? Lastet ned updates til Vista? Det er hvertfall de to vanlige problemene Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde samme problemet... Grunnen var veldig enkel.. Jeg kjørte Dual-screen, og Vista trudde at min andre skjerm, var hovedskjerm, og ville ikke gi full oppløsning. Så hvis du har dual-screen, skru av maskinen din, napp ut skjerm nr2, boot opp PCn, still inn oppløsningen, og plugg inn screen 2 mens maskinen kjører.. Det fikset problemet mitt i hvert fall.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde samme problemet... Grunnen var veldig enkel.. Jeg kjørte Dual-screen, og Vista trudde at min andre skjerm, var hovedskjerm, og ville ikke gi full oppløsning. Så hvis du har dual-screen, skru av maskinen din, napp ut skjerm nr2, boot opp PCn, still inn oppløsningen, og plugg inn screen 2 mens maskinen kjører.. Det fikset problemet mitt i hvert fall.. 8248453[/snapback] Herlig! Funket bra! Deilig med bedre plass på skrivebordet Takk for hjelpen til begge Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vista klarer ikke finne Skjerm nr2 hos meg. Og ja jeg har sett til at alle kontakter er koblet i. Hva kan jeg gjøre da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har du starter PC-en på nytt siden du koblet til den andre skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå