John-Abruzzi Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 dette var faktisk programmet til arnold...han som har lagt det 8359939[/snapback] Hvorfor i huleste heite skal du trene som Arnold? Du er langt ifra Arnold. Programmet er laget for han og bare han og ville vært vanskelig å utføre perfekt for noen andre. Få heller noen som kan mye om treningprogram sette et opp til deg eller finn et program ferdig oppsatt på nettet som er laget for litt mer uerfarende. 8361250[/snapback] sett opp et til meg du Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Få heller noen som kan mye om treningprogram sette et opp til deg 8361250[/snapback] sett opp et til meg du 8361877[/snapback] Noen som kan mye om treningsprogram, sa han. Neida, men det virker jo som du bytter program ganske ofte. Hvor mange treninger rekker du med hvert program? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Prøv RYP som jeg sa før du Bodybuilder Det varer i rundt 3 mnd, så da kan du ikke bytte så ofte. Endret 11. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kontinuitet er nøkkelen her i livet: Hjelper lite hvor godt grunnlag du har (gener og intellekt) om du ikke er villig til å stå på for å oppnå dine mål..! Finn et middelsgodt programm: Hold deg til deg, tren progresivt og du _vil_ se resultater! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Kontinuitet er nøkkelen her i livet: Hjelper lite hvor godt grunnlag du har (gener og intellekt) om du ikke er villig til å stå på for å oppnå dine mål..! 8362253[/snapback] Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Kontinuitet er det viktigste. Endret 11. april 2007 av Remerser Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nettopp fordi kontinuitet er så viktig at jeg frykter sommeren. Et pittelite, dritdyrt treningsstudio er alt som er tilgjengelig for bygging, ellers må man finne seg et par steiner å løfte på eller nøye seg med løping og denslags. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 disse øvelsene skal jeg begynne med. benkpress, flies, triceps på nedtrekken, skulderpress, lateral raise,curls, mage markløft, nedtrekk, en arms roing med handtel, roing med magnar, shrug, lateral raise, curls har jeg glemt noe? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva slags "curls" nevner du..? Nevner det samme to ganger forresten. Og "roing med magnar", er Magnar en ro-trener eller noe? Ellers er det der et veldig merkelig spørsmål, "har jeg glemt noe". For det første har du glemt at du har en kropp nedenfor navelen også, ser lite bein-øvelser der. Anbefaler deg (nok en gang) å begynne på et nybegynnerprogram(!). Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bra at du ska begynne å trene vekter igjen Bodybuilder.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 yepp, her er det nye programmet mitt Dag 1: benkpress, flies, pullovers, skulderpress, triceps, lateral raise, mage. Dag 2: markløft, roing, en arms roing med handtel, nedtrekk, stående roing, shrug, curls. skal se om jeg får skvist inn knebøy Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 curls. 8424380[/snapback] Regner med at du mener bicepscurls? Ikke bare se om du får skvist inn knebøy, se om du får skvist inn skvist inn strake markløft også. Du skifter program raskere enn jeg tror du rekker å tenke gjennom om et program er smart, har jeg inntrykk av. Vil nesten tro du hadde hatt best av å holde deg til et enkelt, kjent nybegynnerprogram i hvertfall et halvt år, hvis ikke et år. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 jeg har holdt meg til et program snart 1 år nå, så jeg er temlig lei av de fleste øvelser, så jeg prøver å lage et nytt "spennende" program, det er bare derfor jeg ikke klarer å bestemme meg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Et program må ha hovedfokus på å være effektivt, skadeforebyggende og sunt, så får det komme på neste punkt i rekken å lage et "spennede" program Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Man bør forandre kva øvelser og kor mange rep man tar eller blir ein bare god til akkurat det en jør.. f.eks. 10 rep på benk.. da blir du god i det mn ikke andre rep på benk.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 ja, jeg vet det er viktig me variasjon Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 vett du nå egentlig det. du har jo ikke hatt det.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) fordi det har du? EDIT: prøver av og til litt tyngre vekter for og teste. eller så prøver jeg med en annen vri Endret 19. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 yepp, her er det nye programmet mitt Dag 1: benkpress, flies, pullovers, skulderpress, triceps, lateral raise, mage. Dag 2: markløft, roing, en arms roing med handtel, nedtrekk, stående roing, shrug, curls. skal se om jeg får skvist inn knebøy 8424380[/snapback] Skal se!! Du får ikke lov å kalle deg bodybuilder hvis du ikke trener bein!! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hehehe.. må jo ha litt ben med i programmet bodybuilder.. Hva måter kan en trene ben viss en bare han manualer og vektstang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå