John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 jeg trener bena i markløft. pluss at jeg hopper mye tau og slik. pluss at jeg bryr meg ikke no spess om beina Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 pluss at jeg bryr meg ikke no spess om beina 8337777[/snapback] Og det skal du bli bodybuilder av? Det er like greit å trene bein fra starten av, spør du meg. Utenom hoppetau og det der, altså. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 ja...muli at jeg skal ha knebøy elns Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) ok. da gjør jeg det slik: lateral raise Benkpress Crunches Upright row Skulderpress Curls En arms roing med handtel Markløft Knebøy kan noen sette disse i rett rekkefølge for meg eller? Endret 8. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 bump bump bump 8337550[/snapback] Minner om at det skal gå minst 24 timer fra en post og til man bumper, og at man max kan bumpe to ganger. Nettiketten sier: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Geir Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) jeg trener bena i markløft. pluss at jeg hopper mye tau og slik. pluss at jeg bryr meg ikke no spess om beina 8337777[/snapback] Du får ikke store ben av å trene markløft. Knebøy er et must! Edit: Du har glemt triceps og legger! Endret 8. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 jeg trener bena i markløft. pluss at jeg hopper mye tau og slik. pluss at jeg bryr meg ikke no spess om beina 8337777[/snapback] Knebøy er et must som sagt! Det er ikke noe som er like dumt som noen som har stor overkropp og spinkel underkropp. Jeg ville også satset på en hel dag bare til bein, der du kan gjøre mye forskjellig. Leg-raises, lunges osv.. ok. da gjør jeg det slik: lateral raise Benkpress Crunches Upright row Skulderpress Curls En arms roing med handtel Markløft Knebøy 8337887[/snapback] Hvor er triceps? Gå franskpress og dips også. Hvor gammel er du? Det virker ikke som du ikke er villig til å jobbe for det du vil oppnå! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser du vil trene fullkropps ja. Kanskje du burde teste ut RYP? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Kanskje du burde teste ut RYP? 8339660[/snapback] Trodde vi var kvitt RYP som betegnelse. Jævla Børge Fagerli, skal banke han blå den dagen jeg møter han. Endret 9. april 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 blir litt mye rot dette. kan ikke dere lage et lignende program til meg som er bra. jeg trener hjemme og har begrenset med øvelser Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje du burde teste ut RYP? 8339660[/snapback] Trodde vi var kvitt RYP som betegnelse. Jævla Børge Fagerli, skal banke han blå den dagen jeg møter han. 8340313[/snapback] ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En markedsføring-jippo ledet ann av Børge og TN. Gammel kunnskap med ny merkelapp. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En markedsføring-jippo ledet ann av Børge og TN. Gammel kunnskap med ny merkelapp. 8350611[/snapback] Hvis man ser bort ifra al reklamen av produktene dems er programmet ganske bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En markedsføring-jippo ledet ann av Børge og TN. Gammel kunnskap med ny merkelapp. 8350611[/snapback] Hvis man ser bort ifra al reklamen av produktene dems er programmet ganske bra. 8350763[/snapback] Programmet er vel og bra. Men navnet "RYP" er det jeg reagerer på, å at det er blitt en fellesnevner for slik trening. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 hvordan ser desse programma ut da...noen link Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hvordan ser desse programma ut da...noen link 8351648[/snapback] www.tn.no Se på siden etter RYP. (Release your Potential) Endret 10. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 det er jo helt vanlige øvelser? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 det er jo helt vanlige øvelser? 8351717[/snapback] Er som regel helt vanlige øvelser ja. Tatt ut noen av de mest effektive øvelsene. Mest frivekt øvelser. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 det er jo helt vanlige øvelser? 8351717[/snapback] Ja, hva hadde du forventet deg? Det som er filosofien bak RYP(HST) er at hele kroppen trenes hver økt, og at du har bare et arbeids-sett pr muskelgruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå