John-Abruzzi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 eller har jeg glemt no? Chest:bench press, flies Neck:upright row Biceps:curl x 2 Triceps:benchpress small Skulder:lateral raise Latissimus:bent over rows Lower back:deadlift Leg:squat Abs:crunches Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mer rygg og bein øvelser. (Du har relativt mange øvelser for forsiden i forhold til resten) Uansett: Kan du sette opp opplegget slik det vil bli gjennomført? Oppsettet har mye å si (Hvile, rekkefølge osv) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Chest:bench press, flies, butterflyesNeck:upright row Biceps:curl x 2 (bare to reps? Er det det du mener?) Triceps:benchpress small, triceps pulldown Skulder:lateral raise, manual raise Latissimus:bent over rows, Lat-pulldown Lower back:deadlift Leg:squat, leg extention, leg curl, leg press, toe raise Abs:crunches Litt vanskelig aa si ovelsen. Gjoer alt som svir hardt i magen 8248211[/snapback] Det er i alle fall slik jeg ville gjort det. Endret 27. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Bryst: benkpress, flies Neck:upright row, militærpress Biceps:curl x 2 Triceps:benkpress med smalt grep, Skulder:lateral raise Latissimus:bent over rows, en arms roing med stang Lower back:deadlift Leg:squat, Abs:crunches tror jeg bare gjør det slik? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er i alle fall slik jeg ville gjort det. 8250652[/snapback] Butterflyes, hvordan utføres det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Butterflyes, hvordan utføres det? 8265450[/snapback] Naa er jeg 100 % sikker paa at det finnes et norsk navn paa det. Og etter et lite soek paa Iform.no ser jeg at det er Pec-deck flyes! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Bryst: benkpress, fliesNeck:upright row, militærpress Biceps:curl x 2 Triceps:benkpress med smalt grep, Skulder:lateral raise Latissimus:bent over rows, en arms roing med stang Lower back:deadlift Leg:squat, Abs:crunches tror jeg bare gjør det slik? 8260193[/snapback] quoter meg selv, ingen andre som har no å si på programmet mitt? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du har jo nesten ikke forandret noe som helst. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 nei, men hva syns du da. jeg trener ikke på et gym, trener hjemme, men har mye utstyr men kunne ikke gjøre alt du mente Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 jeg lurte på om det er best å ha fullkroppsprogram 3 dager i veka eller 3splitt. med tanke på volum? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Avhenger veldig av treningsbelastningen din samt hvor lenge du har trent. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 trent nærmere et år nå. jeg har alltid trent tungt og hardt. så nå har jeg en pause fordi jeg var så dau på treninga. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) eller har jeg glemt no? Chest:bench press, flies Neck:upright row Biceps:curl x 2 Triceps:benchpress small Skulder:lateral raise Latissimus:bent over rows Lower back:deadlift Leg:squat Abs:crunches 8248211[/snapback] alt for lite øvelser, hvordan kjører du settene? jeg laster opp mitt bare sånn btw, jeg er veldig fornøyd. Program.txt Endret 7. april 2007 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 har nytt program nå, ser slik ut. 1000+ hoppetau, 150+ situps, 50-100 armhevinger, 50+ oppløft...lei av vekter. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 har nytt program nå, ser slik ut. 1000+ hoppetau, 150+ situps, 50-100 armhevinger, 50+ oppløft...lei av vekter. 8326878[/snapback] du har rett og slett feil holdning, blir ikke stor av sånt. dessverre Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 hehe, da var det enda et forslag til et program. dette tenkte jeg på 3 ganger i veka. tingen er det at jeg ikke trener på et studio men hjemme. har masse utstyr forde, men det er begrenset med øvelser. Bryst: benkpress Mage:crunches Nakke:upright row Skuldrer:lateral raise Biceps: curls Triceps:benkpress smalt grep Latissimus dorsi. En arms roing med stang Nedre del rygg og bein: markløft det er meningen at programmet har lite på beina da de blir godt trent uten om vekt trening. dette programmet hadde jeg tenkte jeg skulle ta man, ons, fre. og på lørdag tenkte jeg på valgfritt: boksing, hoppetau og slike ting litt rotete her nå men men Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 bump bump bump Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bryst: benkpressMage:crunches Nakke:upright row Skuldrer:lateral raise Biceps: curls Triceps:benkpress smalt grep Latissimus dorsi. En arms roing med stang Nedre del rygg og bein: markløft 8335583[/snapback] Bytt enarms stangroing med toarms stangroing (evt T-bar), eller enarms hantelroing.Legg til knebøy og skulderpress. Helst strake markløft også, så får du heller kutte ut bicepscurls og smalbenk om det blir lite tid. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Bryst: benkpressMage:crunches Nakke:upright row Skuldrer:lateral raise Biceps: curls Triceps:benkpress smalt grep Latissimus dorsi. En arms roing med stang Nedre del rygg og bein: markløft 8335583[/snapback] Bytt enarms stangroing med toarms stangroing (evt T-bar), eller enarms hantelroing.Legg til knebøy og skulderpress. Helst strake markløft også, så får du heller kutte ut bicepscurls og smalbenk om det blir lite tid. 8337680[/snapback] skrev feil mente en arms roung med handtler.skulderpress lagt til Bryst: benkpress Mage:crunches Nakke:upright row Skuldrer:lateral raise., skulderpress Biceps: curls Triceps:benkpress smalt grep Latissimus dorsi. En arms roing med handtel Nedre del rygg og bein: markløft ok om jeg fjerner triceps øvelsen da? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ok om jeg fjerner triceps øvelsen da? 8337710[/snapback] Både biceps og triceps er ikke noe vits i å prioritere i et slikt program du har satt opp. Men fatter ikke hvorfor du vegrer deg mot å trene ben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå