Caze Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Skal bytte ut TV, reciever og DVD-spiller og har sett for meg følgende komponenter: Sony STR-DG700S receiver, 6x100W, DCAC Autokalibrasjon, HDMI, sølv 2695,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325345 LG DVX298H DVD-Spiller, HDMI, USB Plus, JPEG/DivX/XviD 995,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=332675 Hyundai 37" LCD-TV HLT-37V2FH 1920x1080,800:1,8ms,HDMI,HD-ready 9995,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331213 Totalt: 13685,- Jeg bor i en firemannsbolig, så jeg har ikke tenkt å spille høyt HDMI er et must. Jeg har ikke tenkt å koble til noe spillkonsoll eller HTPC. Jeg bruker en Dreambox pr i dag som multimediasenter (den er koblet til nettverket, og opptak fra satelitt lagres på en server, plassert i et annet rom). Jeg vet at HD-DVD/Blu-Ray snart blir "allemannseie" men jeg MÅ bytte ut den eksisterende DVD-spilleren min, for den synger på siste verset. Derfor valgte jeg en billig DVD-spiller med HDMI. Jeg har 2 fhv store fronthøyttalere (Sound Dynamics etellerannet), medium stor senter-høyttaler, små bakhøyttalere og en aktiv 12" sub. Min gamle H/K AVR65 har gjort en god jobb med å drive dem Når det gjelder TV-en har jeg valgt en som skal være FullHD, fordi jeg ønsker å kunne kjøre 1080p når jeg i fremtiden får meg en spiller som støtter det. Så er det noen som har noen tips/erfaringer med noen av disse komponentene eller har forslag til hva jeg eventuelt burde bytte med noe annet? En totalpris på 15000,- er maks. OG: varene må kunne kjøpes på Komplett eller på Elkjip Gidder ikke styre med post-forsendelser. Endret 27. mars 2007 av Caze Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Når du allerede har erfaring med H/K og liker det ser, så ville denne vært et godt valg for deg. Resten virker lekkert, ikke at jeg har så stort med erfaring med flatskjermer Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Synes oppsettet ditt virker bra. Husk å sett av penger til gode kabler. Spør også på avforum.no De har mye peil. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Når du allerede har erfaring med H/K og liker det ser, så ville denne vært et godt valg for deg. Resten virker lekkert, ikke at jeg har så stort med erfaring med flatskjermer 8248327[/snapback] Og den har HDMI? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Når du allerede har erfaring med H/K og liker det ser, så ville denne vært et godt valg for deg. Resten virker lekkert, ikke at jeg har så stort med erfaring med flatskjermer 8248327[/snapback] Og den har HDMI? 8248421[/snapback] Ouch, nei den der var litt verre Får se litt til etter en i lignende prisklasse med HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå