Nektard Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 noen som vet hvordan jeg kan pitche en vokal uten at den øker tempo? Bruker FL så vis det går an der hadde det vært fint Takk for svar;) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Mener å huske at cool edit 2 / adobe audition hadde denne effekten. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 har ikke sonar liggende? V-Vocal funker kjenpe fint til det Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Du har jo nuendo, bruk det:) Høyreklikk på filen du vil pitch shifte, velg process og pitch shift. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Du har jo nuendo, bruk det:) Høyreklikk på filen du vil pitch shifte, velg process og pitch shift. 8250968[/snapback] angående nuendo og alt stuffet...jeg har klart å herpe pc'n og har kjøpt vista, selger tydeligvis ikke xp mer så har mista alt:P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Finnes det gratis alternativer for å løse det problemet dere beskriver? Nuendo til uendelig mange tusen er ikke et alternativ. Tenker også på det samme her men da å strekke beats til å passe et spesielt tempo. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Stort sett alle editorer har muligheten for dette. Ett gratisalternativ er f.eks Audacity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Finnes det gratis alternativer for å løse det problemet dere beskriver?Nuendo til uendelig mange tusen er ikke et alternativ. Tenker også på det samme her men da å strekke beats til å passe et spesielt tempo. 8262881[/snapback] det blir noe annet igjen, hvis du bruker vanlig "time Stretch" på beats vill du tilslutt ødelegge lyden, i cubase har man noe som heter Hitpoints og Time Warp, med denne funksjonen kan du strekke, flytte og gjøre hva søren du vill med beaten uten og ødelegge noe... denne tråden handler om og pitche, f.eks en stemme til mikke mus stemme, uten at tempo blir foranndret. noe som igjen kan gjøres veldig lett i cubase. så hvis du jobber mye med musikk osv, så burde du gå til innkjøp av Cubase sx3/4 eller Pro Tools, absolutt verdt alle pengene det koster.. Endret 29. mars 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg går for free software, er ikke interresert i å bruke så mange lapper på det. Her går det i gratis vst og samples og det fungerer kjempefint. Som sequenser så bruker jeg opensource programmet modplug tracker(litt reklame). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå