Axl91 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 skal ha prosjekt om temaet over, ett valg er å sammenligne to land. Jeg valgte først vann, men det er jo KJEDELIIIIIIIG! noen som har ett forslag, helst innen 16.00 TAkk takk på forhånd Axl F Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 vel fattige land har ofte lite resurser, lite industri, dårlige/korupte ledere og slike ting Lenke til kommentar
kongehona Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har hatt akkuratt den samme oppgaven! Bare å gå inn på http://www.daria.no/skole/ å søk der eller noe! Finner mange.. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Har nå funnet meg ett tema, og skrevet en hel del, temaet er slaveri...( vi hadde menneskerettigheter som hjelp til problemstilling) men jeg greir liksom ikke vinkle det til å finne ut hva foskjellene i de rike o fattigelandene er? hvordan skal jeg greie å skrive noe betydelig om at det er større sjangs for å blir "trafficka" for en jugoslavier(rett meg på land) enn her i norge?? Axl F Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 I rike land jobber flestparten av de sysselsatte i tertiærnæringer (lærere, selgere, forografer ... ), i motsetning til i fattigere land, hvor flesteparten er sysselsatt i primærnæringene. I rike land vil ikke barna gå på skole, men de må. I fattig land vil barna gå på skole, men de får ikke lov. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Takk, må jobbe litt med å tyde det der, men skjønte det ganske godt Axl F edit:leif Endret 29. mars 2007 av Axl91 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 raskt spm, har man @med min mening@ i s'roppgaver_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå