hitokiri Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Sony Ericsson setter ut produksjon av telefoner til franske Sagem, og får teknologi i retur. Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Huff. Sagem er ikke et selskap man vil sammenlignes med. Makan til jallatelefoner skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er ikke enig med deg. SAGEM er meget berømt og stor military/elektronikk bedrift. Hvis du kjenner ikke deres produkter, bedre å lese litt først. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 jeg undres, om norge hadde blitt med i eu, hadde vi sett sagem mobiler i norske butikker da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er ikke enig med deg. SAGEM er meget berømt og stor military/elektronikk bedrift. Hvis du kjenner ikke deres produkter, bedre å lese litt først. 8249134[/snapback] Jeg har erfaring med 3 forskjellige sagem-mobiler. Hva de produserer ellers driter jeg i, mobilene er ikke noe å spare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg