Gå til innhold

Rippeprogramm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musicmatch er en gigantisk over-bloated greie på 20Mb. Skaff heller Audiograbber og LAME encoder. Bare et par MB tilsammen, og du slipper å gå deg bort i 40 menyer (musicmatch har mp3-spiller, recorder, library, masse dilldall)

Du kopierer bare lame.dll-fila fra lame-pakken over til audiograbber-skuffa.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-12-14 15:12 ]

Lenke til kommentar
Quote:

Wipeout skrev (2002-12-15 11:36):

Nå er vel encoderen i Musicmatch bedre enn det meste tror jeg, det sitter Fraunhofer i Musicmatch 7, og den er bedre en Lame encoderen.

Nei det er den slettes ikke. Har musicmatch 8 og den er ikke bra lydmessig. Men audiograbber og media jukebox 8.0 er meget bra lydmesig. Og eg vil si at lame er den beste encoderen som eksisterer på markedet i dag.
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 11:36, skrev Wipeout:

Nå er vel encoderen i Musicmatch bedre enn det meste tror jeg, det sitter Fraunhofer i Musicmatch 7, og den er bedre en Lame encoderen.

Ingen av Fraunhofer encoderene er særlig gode. Det er vel Lame som er "industristandarden". :wink:

[edit: INGENTING]

[ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-12-15 21:59 ]

Lenke til kommentar
Quote:

Wipeout skrev (2002-12-16 19:49):

Skjønner ikke helt hvor Dere får det fra, at Lame encoderen er bedre??? Fraunhofer er og blir den beste encoderen.

Men hva Dere synes spiller vel heller liten eller ingen rolle for meg...

Hvor eg for det i fra, Jo det skal eg si deg eg hører forskjellen. Har selv brukt musicmatch, Men media jukebox er mye bedre lydmessig det støtter 58 forskjellige formater. Din side har testet det: http://www.dinside.no/php/art.php?id=30280&f=katnav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...