Gunder1 Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Min cd- rom (plextor 40tsi) når jeg setter i en data cd sier den at cd`n ikke er formatert? (ikke floppyen alså men cd`n) når jeg sier ok til at den skal formatere!!! klarer den jo selvfølgelig ikke det. Jeg kan altså ikke bruke cd -rom min lenger hjelp meg please. ps: musikk cd`er funker ok. anyone? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Noen som har noen gode forslag :?: Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-29 17:26, Gunder1 skrev:Noen som har noen gode forslag :?: Prøv med en rens ! Er det sånn på alle data cd-er ? Har du mulighet til å prøve data platen i en annen spiller. Virker de der må du bytte spiller. Det er forøvrig bare CD-RW plater som skal formatteres. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Ja jeg har prøvd å rense den, skiftet firmvare (prøvd 3 forskjellige). Det gjelder alle cd er, alle funker i den andre cd rommen (brenneren) fortvilet :?: Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Den spilleren er ikke helt i "water" du må nok kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå