KayAU Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eg driv for tida og spelar Fight Night: Round 3 på PS3en min. Det er eit fenomenalt spel på mange måtar...men er det verkeleg meininga at replay-et skal vere slik? Det klippar utruleg brått, og eg lurar på om det til og med skjer at kommentatoren blir avbroten midt i ei setning. Er det slik på 360 òg? Synest dette trekker litt ned på eit ellers glimrande spel. I tillegg hadde det vore rikeleg nok med ein tiandedel av produktplasseringa. "Let's have another look at the Burger King knockdown!" Kay Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har samme "problem". Syns replayen kan være litt irriterende. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikkje opplevd det du nemnar Kay. Men har heller ikkje spelt det på PS3. Replays gjekk fint på X360. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Kan bekrefte at det er det samme i 360 versjonen. Selve knock-out replayen går som den skal men den rundeoppsumeringen klippes midt i og viser ikke akkurat alle høydepunktene heller. Er uansett noe du bare syntes er tøft i begynnelsen. Vær heller glad for at man kan trykke seg forbi den...er nok av eksempler hvor man må slite med sånne replays uten å kunne gjøre noe:-) Endret 27. mars 2007 av BioNor Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, takkar for svar. Då er tydlegvis ikkje replay-en "buggy", berre dårleg implementert. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå