kilosharr Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ønsker tilbakemeldinger på disse bildene..(",) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 "Tvileren" er etter min sans helt perfekt. "Lys på bordet" slet jeg litt med. Måtte forstørre det for nærmere gransking. Bestemte meg da for at bildet er spesielt. Så da ble det innlemmet i min meget eksklusive mappe for skrivebordsbakgrunner. Håper det er greit for deg ...? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 "Tvileren" er etter min sans helt perfekt. "Lys på bordet" slet jeg litt med. Måtte forstørre det for nærmere gransking. Bestemte meg da for at bildet er spesielt. Så da ble det innlemmet i min meget eksklusive mappe for skrivebordsbakgrunner. Håper det er greit for deg ...? 8247611[/snapback] Joa, det er i orden det...var bare en test som egentlig ble litt spes. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, jeg syns tvileren ble meget bra. Bra tittel også, for han ser MEGET skeptisk ut Det mørke feltet nede til høyre trakk litt oppmerksomhet, og kunne kanskje ha vært tonet ned litt ? I lysbildet kunne du ha kuttet vekk fjernkontrollen til høyre, og den røde jakken/genseren bak i bildet. Men spesiellt fjernkontrollen burde vært borte. Ellers er det et fint bilde, med fin belysning. Syns jeg da. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Likte det første best, så jeg kommenterer det. Syns det er et godt uttrykk på ungen, han ser skikkelig tvilende ut. Så navnet passer bra. Men, om det er bevisst at bildet skal ha et såpass flatt og lyst uttrykk, så burde du allikevel roe det litt ned på høyre side av jakken, der ser det litt i overkant lyst ut (kan jo selvfølgelig være bare min skjerm, men..). Det ble litt sånn halvveis gjennomført blasst, eller hva jeg skal si. Men ja, jeg likte bildet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Joda, kult ansiktsutrykk, samt det var skarpt. Men det var ALT for mye utbrente deler av bildet, altså det var sterkt overeksponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå