Gå til innhold

Beste fotballspill til oneplayer offline


Anbefalte innlegg

Skal utdype litt hva spørsmålet gjelder.

 

Jeg spiller mye fotballspill alene. Jeg holder på å runde fifa 07 på worldclass, (noen få kamper igjen). Det jeg savner er et fotballspill hvor man kan vinne feks 2. divisjon for så og fortsette i førstedivisjon med samme laget. Samt å kvalifisere seg til champions leauge. Finnes det et slikt spill? Har ingenting å si at det ikke er flette nytt.

 

Virker som om EA lager et spill for hver turnering, men har de noen gang laget et spill med liga, fa-cup, og CL i ett spill?

 

Ser selvfølgelig at man kan gjøre dette manuelt i fifa 07, men det blir liksom ikke det samme.

 

Noen som har innspill?

 

Mvh Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal utdype litt hva spørsmålet gjelder.

 

Jeg spiller mye fotballspill alene. Jeg holder på å runde fifa 07 på worldclass, (noen få kamper igjen). Det jeg savner er et fotballspill hvor man kan vinne feks 2. divisjon for så og fortsette i førstedivisjon med samme laget. Samt å kvalifisere seg til champions leauge. Finnes det et slikt spill? Har ingenting å si at det ikke er flette nytt.

 

Virker som om EA lager et spill for hver turnering, men har de noen gang laget et spill med liga, fa-cup, og CL i ett spill?

 

Ser selvfølgelig at man kan gjøre dette manuelt i fifa 07, men det blir liksom ikke det samme.

 

Noen som har innspill?

 

Mvh Trond

8247521[/snapback]

Finnes ikke denne tingen i Fifa 2007, kanskje bare på ps2, hvor man er trener, og spiller med det laget samtidig. Mener også at FIFA Fotball Manager har denne egenskapen. :)

 

Beklager, tror ikke man kan spille på FIFA Manager. Tok feil..

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Skal utdype litt hva spørsmålet gjelder.

 

Jeg spiller mye fotballspill alene. Jeg holder på å runde fifa 07 på worldclass, (noen få kamper igjen). Det jeg savner er et fotballspill hvor man kan vinne feks 2. divisjon for så og fortsette i førstedivisjon med samme laget. Samt å kvalifisere seg til champions leauge. Finnes det et slikt spill? Har ingenting å si at det ikke er flette nytt.

 

Virker som om EA lager et spill for hver turnering, men har de noen gang laget et spill med liga, fa-cup, og CL i ett spill?

 

Ser selvfølgelig at man kan gjøre dette manuelt i fifa 07, men det blir liksom ikke det samme.

 

Noen som har innspill?

 

Mvh Trond

8247521[/snapback]

Finnes ikke denne tingen i Fifa 2007, kanskje bare på ps2, hvor man er trener, og spiller med det laget samtidig. Mener også at FIFA Fotball Manager har denne egenskapen. :)

 

Beklager, tror ikke man kan spille på FIFA Manager. Tok feil..

8248920[/snapback]

 

Takk for svar. Trodde ikke man kunne spille i manger mode. Nå er jeg i full gang. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...