Tommy T Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva med å bare la være å legge ut bildet hvis dama er et takras? Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Til tider virker det som dere har svært høye tanker om dere selv, så at noen av dere kan være sammen med et takras har jeg vanskelig for å tro altså.... Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 men da er jo det problemet ute av verden. På en annen side er vi tilbake til utgangspunktet Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 da er vi jo tilbake til det jeg sa istad, hvis man har positive tanker, kan man jo dele dem. Hvem liker vel ikke at andre sier fine ting om kjæresten din? Pointet er ikke å få mest mulig postive kommentarer, det er jo ingen konkkuranse. Eller. Siden dette kan bli litt rotete. Så kan vi heller ha det slik at man legger ut bildet av kjæresten sin, og skriver litt om henne/han. Også kan folk kommentere om de vil. Det blir vel mest en tråd der man viser hvor fantastisk kjæreste man har Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kanskje stenge denne tråden og lage en ny og forbedret tråd, der det står regler i første post slik som det står i emne tittel hehe... må lese allt for å sjønne noen ting Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 ja man må vel nesten det ble en del rot her nå.. men jeg får prøve å lage en mer oversiktelig tråd, med litt klarere regler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå