ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei! Mange har tråder for kjæledyra, bilen, pcen osv.. Fant ingen for kjæresten Men da lurer jeg på om det er interesse for dette? Da legger man altså ut bilde av kjæresten og andre kan gi tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Kan da være en fordel å spørre om dama di vil ligge på nett til alles spott og spe Endret 27. mars 2007 av regga Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 hehe det må hun finne seg i.. hun har jo bilde av seg på diverse nettsamfunn så Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Selv om hun legger ut bilde av seg selv, gir ikke deg retten til å legge ut kopier av et bilde hun er på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hehe det må hun finne seg i.. hun har jo bilde av seg på diverse nettsamfunn så 8247520[/snapback] Brukere som legger ut bilder av andre personer uten tillatelse, som vi blir obs på blir kastet veldig kjapt ut herfra, så den saken er ganske grei Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Okei da vet jeg det Da kan det bli vanskelig å starte en slik tråd.. kansje like greit å bare glemme hele greia.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kan dere ikke bare spørre kjærestene deres om det er greit, da? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Joa.. men ser ikke ut som det er noen interresse for en slik tråd Jeg gidder ikke legge ut hvis ikke flere er interresert Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gi tilbakemeldinger på kjærestene til folk? Litt sånn: "Nei fyfaen, det var ei støgg megge! At du klarer å pule på hu der uten en papirpose over hu'e på'a, det skjønner ikke jeg!" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gi tilbakemeldinger på kjærestene til folk? Litt sånn: "Nei fyfaen, det var ei støgg megge! At du klarer å pule på hu der uten en papirpose over hu'e på'a, det skjønner ikke jeg!" 8248879[/snapback] hadde du sakt det hadde vi nok ikke sett deg mere her på forumet Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så alle forventer positive forventinger all the way? Hva er poenget da..? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ideen min var nok ikke så gjennomtenkt som jeg trodde Hva om vi følger regelen: "har du ikke noe pent å si, så ikke si det!" Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hun er sikkert en meget flott jente, men du kunne da ha kostet på deg et litt bedre bilde . Lenke til kommentar
craven Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hun er sikkert en meget flott jente, men du kunne da ha kostet på deg et litt bedre bilde . 8250255[/snapback] Unnskyld.. Har ikke noe bedre bilde, er ikke så lenge siden jeg "fant" henne Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Har et forslag. For å unngå krenkelse, så kan vi kun kommentere utseende med smileys? For eksempel: Craven: - Bildet var litt lyst ja.. kansje poste et med mindre lys? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så du vil ha tilbakemelding, men bare positive? Hva er poenget da? Er jo som å bake en kake og bare de som liker den får si noe, resten skal være stille? Er et fint ord for sånt.. Diktatur Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 han mener at det skal bare postes positive tilbakemeldinger fordi alle har forskjellig smak, kan hende en person syns hu er stygg som juling, mens en annen syns det ikke finnes noen penere Og hvem liker vell at andre sier at dama si er stygg? Mvh: Pera Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, og da sier jeg, hva i huleste er poenget med en tråd der man kun får svar man forventer? Ettersom dette er et diskusjonsforum, så ser jeg ikke noen grunn til at denne tråden skal eksistere om man bare har mulighet til å diskutere en side av en sak. Nuff said, now pls close this thread. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, legger frem den brugla så er vi andre tvunget til utsagn ala "For ei dame! Frøken Norge neste", enda vi bryter ut i stille gråt foran skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå