Bisarre Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har fått en litt kinkig sak... På nettsiden min, har jeg lagt ut en mulighet for de som vil, til å sende en blank mail, med "Tilbud" i emnefeltet. De som har gjort det, har jeg lagret og lagt i en egen gruppe, som jeg sender tilbud til, når jeg har noe spesielt. Så en dag kom det en mail fra en av disse, som ba om å bli fjernet... Helt greit, så jeg slettet han fra listen, samt mailen han sendte, for å bli med. Så sendte han en mail, et par dager senere, hvor han påsto at jeg hadde gjort noe ulovlig. For han hadde ikke bedt om å få slike mail. Også truet han med å anmelde meg... Nå vil jeg veldig gjerne få tak i den mailen han sendte, som jeg altså har slettet. Så han kan få noe å tygge på. (Kjenner det begynner å ryke av skallen min nå...) Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 I "slettede elementer"? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Slettede elementer er jo også tømt. Det er forresten WinXP jeg bruker. Har prøvd å finne noe i søppelkassen... Uten hell. Bruker Norton antivirus, og den ligger jo og overvåker søppelkassen, men klarer ikke å finne noe. Kanskje det fins et program som kan hente slikt??? Lenke til kommentar
abene Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Her finner du en del programmer som kan redde slettede filer: http://www.windows.no/win_dl.php Om dette hjelper i ditt tilfelle, det vet jeg ikke. Du kan evt prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå