Complexity Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bob_mafia, du trenger ikke det engang. Hvertfall de siste 5-6 årene har du på alle hovedkort bare trengt å holde inn INSERT i det du starter maskinen for å resette BIOS. Du trenger altså ikke reise deg fra stolen engang for å omgå BIOS-passord. Det du derimot heller bør gjøre er å sette passord på din bruker i Windows, deaktivere automatisk innlogging, fjerne eller deaktivere alle brukere du ikke vil at skal ha tilgang, slå av lagring av LM-hasher, stramme inn sikkerheten i sikkerhetspolicyen og legge alle sensitive data på en Truecrypt-partisjon. 8286014[/snapback] Ganske teit å ha det på den knappen da, siden mange tastatur (inkludert mitt) ikke har insert knapp Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 da har jeg lært en enda enklere måte å hacke pc-en til broren min! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Complexity : Da vil jeg heller si at du har et teit tastatur. Om du ikke bruker standard 104-key tastatur med denne tastekonfigurasjonen (FU Logitech) med PS/2-kontakt er du ikke kul nok til å hacke med dette likevel. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan jo ta med seg harddisken når han går fra pcen? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan jo ta med seg harddisken når han går fra pcen? 8286330[/snapback] Hvis hdd er låst til hk har du ikke annet enn en brevpresse med deg likevel Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Blitt veldig mye ot her nå, jeg spurte bare om hvordan jeg kan se om noen har vært på pcn min mens jeg ikke har vært der... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har du ikke fått svar på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå