krister461 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hallais... ...tok dette bildet i helgen. Er ikke så veldig bra, men jeg synes det var en litt kul effekt med han som sveiser på trikkelinjen. Derfor lurte jeg på om noen klarer å pynte på bildet slik at det faktisk ser bra ut? Jeg lagde et par enkle versjoner selv, uten at det ble noe særlig å spare på: Endret 27. mars 2007 av krister461 Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Joda, kul setting i bildet. Tja, er ikke noe proff på emnet, meeen skal prøve meg. Hm. Gikk jo helt...gnukk det. Jaja, du får se da. EDIT: Hm, var veldig likt ditt siste. Har du klipt inn sveiseren? Endret 27. mars 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Klipt inn sveiseren? Første bildet er slik det så ut rett fra kameraet...(har bare justert størrelsen) Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe okay. Det hvite lyset ser veldig "firkanta" ut, tenkte kanskje du hadde lagt inn Skal se hva jeg får til seinere, må bole litt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Grunnen til at det ser firkantet ut er at sveiseren hadde åpnet en firkantet luke...det er gjenskinnet fra denne som er firkantet... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Helt nybegynner i Photoshop, men morsomt å drive med Endret 6. april 2007 av danandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå