Starblade Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi skal handle inn PDA til de ansatte i et lite firma. Jeg vet fryktelig lite om PDA og hvilke mulighter man har med disse. Krav vi setter er (hvis det lar seg gjøre ): - Synking av mail/avtaler i Outlook - MÅ ha mulighet til å legge inn avtaler i Outlook - Kunne installere et program for timeregistrering - Må ha bra taletid Kort og godt et mobilt kontor. Trenger tips Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis du ser for deg å skrive "en del" på telefonen, så anbefaler jeg HTC TyTN. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Se PM jeg sendte deg. Hvis andre skulle være interessert i et lignende system for timeregistrering, tlf, system for å administrere tlf etc. send meg en PM :-) Vi skal handle inn PDA til de ansatte i et lite firma. Jeg vet fryktelig lite om PDA og hvilke mulighter man har med disse. Krav vi setter er (hvis det lar seg gjøre ): - Synking av mail/avtaler i Outlook - MÅ ha mulighet til å legge inn avtaler i Outlook - Kunne installere et program for timeregistrering - Må ha bra taletid Kort og godt et mobilt kontor. Trenger tips 8247173[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå