HelRem Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har en 6,5m RIB med 115 E-tec motor og skal kjøpe en stålpropell. Selger av båten anbefalte en Raker II propell. Noen ander anbefaler Ballistic propell. Er det noen som har prøvd noen av propellene på en tilsvarende båt/motor? Helge Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Denne er min båt http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...105&pos=1&tot=2 kjøpte ballistic stål propell 2 uker etter at jeg kjøpte motoren, no av det råttneste i forskjell fra std alu. Enormt bra bitt i vannet, rå aks, veldig lite kavitasjon, enormt å denne biter serg fast i høy fart i sving, nesten skummelt at det går ant. Kjempefornøyd med propellen. anbefales. Raker 2 skal jeg ikke utale meg om da jeg ikke har vært i båt hvor det er påmontert en slik. Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har en 6,5m RIB med 115 E-tec motor og skal kjøpe en stålpropell. Selger av båten anbefalte en Raker II propell. Noen ander anbefaler Ballistic propell. Er det noen som har prøvd noen av propellene på en tilsvarende båt/motor? Helge 8246985[/snapback] kjøp Ballistic. bedre akselerasjon, mindre kavitasjon, bedre grep i svingene, høyere toppfart . o.s.v... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ikke det at jeg har noe peiling på dette emnet, men det er vel raker II prop som står orginalt på e-tec h.o, sikkert derfor selger av motor anbefaler denne (da evinrude har dette i sitt delesortiment) Eller solgte de ballistic propeller og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå