Håkki Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke den maskinen man tar med på lan. Den er borte så for du kom inn på lanet. Dette er tross alt ikke noen lan maskin, kun en "show off" maskin. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 *Bestilt* ...eller ikke... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 mer "bling" for folk å sikle over... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hadde heller kjøp 1000 PS3 og satt dem i cluster, det blir bare 2-3000 ganger mer kraft for penga :!: dessuten hadde det blitt en fin renderfarm til denne lite aktive 3d-hobbyisten....kunne blitt noe greier ut av det...men laptop til 6M, herregud, min FJC amilo 1546 har mye mer kraft og kostet bare 14.000 på komplett! og min ene PS3 kostet BARE 6.000, og har enda mer kraft! bare mindre ram... Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 De rikingene bør heller gi overskuddspenga sine til veldedighet istedenfor å kjøpe en laptop som det. Dette er en av grunnene til at verdensøkonomien er så skjevfordelt... Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Enig i at det er tullete å kjøpe seg en pc dekket med diamanter. Men når det er sagt, får jeg inntrykk av at denne kanskje har noe mer for seg enn andre snobbeprodukter jeg har sett, bla. nokias luksustelefoner. Tenker spesielt på to ting: LED-skjerm og Solid State Disk (128GB) Vet ikke hva slags LED-skjerm det er snakk om, skulle gjerne hatt mer info om denne. Hvis den ikke har kommet til vanlig marked, er jo det noe som skiller den ut betraktelig fra "vanlige" laptoper. (LCD suger jo som alle vet) -Visjoner- PS Er ikke enig i at dette er grunnen til skjevheten i fordeling av verdens goder. Man må alltid ha noen "lokomotiver" som drar lasset. Hvis dette bidrar til raskere utvikling av LED-teknologi og SSD, så gjerne for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå