Gå til innhold

Bærbar PC til seks millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde heller kjøp 1000 PS3 og satt dem i cluster, det blir bare 2-3000 ganger mer kraft for penga :!: dessuten hadde det blitt en fin renderfarm til denne lite aktive 3d-hobbyisten....kunne blitt noe greier ut av det...men laptop til 6M, herregud, min FJC amilo 1546 har mye mer kraft og kostet bare 14.000 på komplett! og min ene PS3 kostet BARE 6.000, og har enda mer kraft! bare mindre ram...

Lenke til kommentar

Enig i at det er tullete å kjøpe seg en pc dekket med diamanter. Men når det er sagt, får jeg inntrykk av at denne kanskje har noe mer for seg enn andre snobbeprodukter jeg har sett, bla. nokias luksustelefoner.

 

Tenker spesielt på to ting: LED-skjerm og Solid State Disk (128GB)

 

Vet ikke hva slags LED-skjerm det er snakk om, skulle gjerne hatt mer info om denne. Hvis den ikke har kommet til vanlig marked, er jo det noe som skiller den ut betraktelig fra "vanlige" laptoper. (LCD suger jo som alle vet)

 

 

-Visjoner-

 

PS Er ikke enig i at dette er grunnen til skjevheten i fordeling av verdens goder. Man må alltid ha noen "lokomotiver" som drar lasset. Hvis dette bidrar til raskere utvikling av LED-teknologi og SSD, så gjerne for meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...