Getsome Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Får verken sett bilder, hørt på musikk eller sett filmsnutter. PS3 registrerer at jeg har satt inn pennen og hvilket merke det er, men jeg får ikke sett noe som helst da den ikke finner noen filer. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Trykk på trekant å vis alle filer;) Funka for meg Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Og pennen må være formattert med FAT/FAT32. Lenke til kommentar
Getsome Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Og pennen må være formattert med FAT/FAT32. 8247197[/snapback] Den er FAT32. Har også formatert den en ekstra gang! Står fortsatt: - There are no titles - There are no tracks - There are no images Lenke til kommentar
Getsome Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Får verken sett bilder, hørt på musikk eller sett filmsnutter. PS3 registrerer at jeg har satt inn pennen og hvilket merke det er, men jeg får ikke sett noe som helst da den ikke finner noen filer. Noen som har en løsning på dette? 8246580[/snapback] Det funka:) Litt spesiell måte å få de frem synes nå jeg! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå