paalwa Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Med min PS3 og bilder på minnekort så skulle jeg få se noe artig. Den leste raskt og har pene overganger. En utrolig stilig effekt var når den skulle lage foto album, det må bare oppleves mener jeg. Da kommer bildene dalene inn som "papir" bilder og slides/negativer hvor de lander på et bord. Test om du har mulighet. Eller du kan ta en titt HER! PS. Et annet triks er hvis du kobler PS3 opp mot en tv men du får ikke bilde. Trykk on/off en gang for start. Trykk så on/off en gang til men hold knapp inne til maskin piper (ca 5 sek) Da nullstiller det bildekoblingene. Du vil garantert få bilde:) I LOVE MY PS3, kjærlighet ved første klikk. Endret 27. mars 2007 av paalwa Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Slideshow-mulihetene er seriøst nice, ja. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jau, faktisk ein utruleg tøff feature. Eg hadde eit vorspiel på lørdag, så satte eg på god musikk, og bileter ifrå andre festar, og vorspiel eg har hatt, og vore på. Instant schlager. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ganske stilig den vanlige slideshow funksjonen som kjenner igjen ansikter og panorere og zoomer inn og over ansikter på de bildene du har. Setter liksom fokus på det viktige på bildene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjedelig hvis du har bilde av nokon som er støgg i trynet då! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hehe.. ps3'en med sin fantastiske cell bruker alle spu'ene på å rendre i realtime en fantastic makeover på alle som scorer under 9/10 på utseende skalaen! Så rendrer RSX resultatet med overlegen presisjon. La inn ett bilde av Kurt, og han kom ut som ricky martin! Endret 27. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 La inn ett bilde av Kurt, og han kom ut som ricky martin! 8246984[/snapback] Hm, eg la inn eit bilete av meg, og eit par nanosekund etter kom det eit bilete av Chuck Norris fram, med teksten, "Too hot for tv!" Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) hehe tviler ikke! La inn ett bilde av en xbox 360, og fikk fram en ps3 sammen med feilmeldingen, Get this piece of crap machine out of my memoryslot, Love Ken K. Endret 27. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 haha! Eg la inn eit bilete av stua mi, og der står jo ein Wii, saman med PS3en og X360en. Wii'en blei sensurert, og så kom Chuckern og roundhouse-kicka meg i hovudet, og skreik NINTENDHOE til meg! Galnaste. Vel, gode nyheiter! Fiber blir i skrivande stund installert i leiligheten min. Berre 7/7, men det burde holde til litt hosting det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå