- Fear - Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Geforce Go 8600 GT oppgis hos Laptopworld til å ligge omtrent 100 % over gamle Geforce Go 7600 i ytelse. I 3Dmark 06 vil det si at ytelsen ligger 30 % høyere hos Geforce Go 7950 GTX. Dette gjelder for maskinen Zepto 6625 WD. Det skal nevnes at driverne som ble brukt var på et tidlig stadium, og at Zepto lover vesentlig høyere ytelse med nye "ferdige" drivere som skal komme 9.mai. Prisen LabtopWorld sammenligner med er Asus G2, hvilket ligger på 15-17 000,- Se her for dokumentasjon for beregning av resultater: http://kettya.com/notebook2/gpu_ranking_mark06.htm Da er det vel bare å vente til onsdag å se hva som skjer da Endret 5. mai 2007 av Sly82 Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jepp, høres omtrent slik jeg regnet med det skulle yte... Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 DirectX 10 kommer 9.mai sammens med Santa Rosa ifølge labtopworld.dk De vil offentliggjøre konkrete testresultater på dette tidspunkt. http://www.laptopworld.dk/index.php?id=385 Mye fete specs på denne modellen ja! 8542736[/snapback] Er dette bekreftet? Da lønner det seg vel å vente med kjøp til da? (Dell i9400 (i9500?) med dx10 skjermkort, nais ) Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ville i hverfall gjort det. Jeg henger vel meg på "7xxx utgått" tilhengerne og vil se litt hva 8xxx serien presterer sammens med santa rosa. Hadde vært deilig med dd3 også da , ytelsen der er vel mer usikker. kommer alltid noe nytt og kan nesten aldri vente lenge nok Blir litt spennende å se hvor lenge det går fra lansering av ny prosessor og skjermkort til Dell selger sine feteste maskiner med denne. Skulle gjerne likt å visst hvilken forbedring dette vil gi hos flaggskipet xps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå